Flurry a lansat ultimele sale rezultate de comparare a celor mai mari magazine de aplicații: iTunes App Store, Amazon Appstore si Google Play. Și se pare că utilizatorii cu cele mai deschise portofele sunt de la Apple si Amazon. Studiul a fost făcut pe baza monitorizării a aplicațiilor de top a celor 3 platforme. Aplicațiile adunau peste 11 milioane de utilizator activi pe zi, si veniturile au fost masurate de la mijlocul lunii ianuarie, pînă la sfirșitul lunii februarie.
Cercetările arata ca, in medie, un utilizator Apple cheltuie 1$, 89 centi utilizatorii Amazon Appstore, si doar 23 centi cei de la Google Play, pentru a cumpara o aplicație. Nu este o supriză prea mare, deoarece ultimul studiu efectuat a arătat ca iTunes App Store are un venit de 4 ori mai are decit Google Play. Ce este interesant, este faptul ca utilizatorii Kindle Fire si cei care si-au instalat manual Amazon Appstore pe device-urile Android, sunt mai predispusi sa cheltuie de patru ori mai multi bani pe achizitiile de aplicatii decit utilizatorii Google Play.