Sunt sigur că ești familiarizat cu rețeaua de policlinici și spitale private REGINA MARIA. Ei bine, află că a devenit cea mai digitalizată companie din acest domeniu al serviciilor medicale din România.
Ce înseamnă asta? Au optimizat site-ul și aplicația de mobil astfel încât să ai acces rapid la o paletă largă de informații și la programări online. În același timp, au fost introduse și câteva instrumente care te ajută să treci foarte ușor prin tot procesul de dinainte de consultație.
Spre exemplu, anul acesta au lansat un serviciu de self check-in simplu prin care nu mai ești nevoit să mai stai la coadă pentru a-ți anunța prezența în clinică și a afla unde găsești medicul la care te-ai programat, deci m-am dus să văd cum funcționează.
Cum faci check-in-ul? Prin ce instrument dorești. Aplicația de mobil, scanare cod QR sau introducerea codului primit prin SMS la un terminal Self Check In. Durează 10-15 secunde să intri în aplicație și să scanezi codul QR sau să introduci codul primit prin SMS.
Dacă ești pe fugă sau pur și simplu vrei să treci cât mai rapid prin tot acest proces, atunci sigur îți va plăcea această opțiune. Îți oferă autonomie. Mai ales atunci când este coadă la recepție, nu cred că îți convine să aștepți doar pentru o simplă informație.
Momentan, aparatele self check-in sunt disponibile în următoarele locații, dar urmează să fie introduse în mai multe unități:
- Spitale: Euroclinic, Băneasa, Ponderas
- Policlinici: Floreasca, Băneasa, Dorobanți, Sun Plaza, Cluj Pasteur, Iași, Brașov Campus Medical, Timișoara Iulius Mall
Ce poate fi mai fain decât să îți reduci timpul petrecut în clinică! Încearcă instrumentele digitale Regina Maria care îți fac viața mai ușoară.
Aplicația de Mobil
Ecosistemul digital creat de Regina Maria nu se oprește aici. Aplicația lor mobilă este pur și simplu superbă. Fie că dorești să te programezi, să cauți o unitate Regina Maria sau un medic, pe toate le găsești aici.
De aici poți instala aplicația pentru iOS sau Android. Îți poți crea și un cont de utilizator din aplicație, dar pentru validare trebuie să ajungi fizic într-o locație Regina Maria.
Poți chiar să-ți setezi în calendar programarea automat pentru a nu uita de ea, iar dacă dorești, ai posibilitatea să adaugi în Wallet (dacă folosești un terminal iPhone) codul QR pentru check-in la locație.
Pe iPhone, când setezi programarea în calendar, ai și notificare pentru când trebuie să pleci pentru a ajunge la timp. Telefonul știe cât faci din locația în care ești, până la clinica Regina Maria. Vezi și tu, poate găsești și pe aplicația Android la fel.
Aplicația este un instrument puternic care îți oferă acces la multe dintre informațiile care sunt și în site: istoricul medical, rezultatele analizelor, poți adresa întrebări medicilor sau chiar să afli cele mai noi informații din domeniul medical, dar cel mai fain este că atunci când faci o programare nu este nevoie și de o confirmare telefonică.
O adiție foarte frumoasă este ”Banca de kilometri”. Un loc în care kilometrii alergați pot fi transformați în diferite servicii medicale gratuite la Regina Maria. Practic, te plătesc să fii sănătos.
Separat au și o aplicație pentru viitoarele mămici care este făcută să te ajute cu informații în funcție de perioada sarcinii și cu instrumente utile precum un calculator de greutate sau liste de nume în cazul în care simți nevoia de inspirație.
Note medici
Alt lucru pe care l-am găsit foarte util în setul de instrumente pe care Regina Maria îl oferă este că poți oferi feedback electronic medicilor la care ai avut o consultație. Asta da transparență.
În felul acesta știi că primești un serviciu de calitate dacă te programezi la un medic cu o notă mare. Mă uit în aplicație că sunt multe note de peste 9 și sunt voturi cu zecile, chiar peste o sută, pentru mulți dintre medici.
Website-ul Regina Maria
Toate ca toate, dar baza digitalului rămâne website-ul lor. Acolo ai articole informative privind diferite condiții medicale, sistemul de programări, mesagerie, rezultatul analizelor, poți completa în profilul tău informații privind RH, alergii sau grupa sangvină.
Iar în ”spate” mai există câteva zone vizibile doar pentru cei de partea cealaltă a personalului implicat. Pe lângă portalul pacientului, alte două zone au fost create pentru a ușura munca echipelor de HR și a medicilor.
Toată lumea a primit ”tratamentul” special pe care și pacienții îl primesc: o platformă completă cu informații ușor accesibile, rapoarte, programări viitoare sau istoricul medical al pacienților.
La vizita făcută de mine am rămas plăcut impresionat de cum arăta una dintre policlinici. Digitalizarea a mers până la detalii fine cum ar fi afișarea profilului medicului pe un ecran la intrarea în cabinet.
Tu cât timp pierzi așteptând la cozi pentru programări sau informații?