Yahoo a facut niste modificari cheie la unul din serviciile cele mai importante ale companiei, oferind un nou look lui Yahoo Mail. Blake Irving, noul vice-presedinte al companiei a dezvaluit noul design in cadrul unui eveniment denumit in mod sugestiv „Product Runway”. Yahoo spune ca cei 281 de milioane de utilizatori al serviciului Yahoo Mail vor putea sa testeze noul design in aceasta toamna rand pe rand, pe masura ce va fi transmis tuturor utilizatorilor.
„E-mail-ul a fost refacut de la baza in sus” a declarat Irving, spunand deasemenea ca schimbarile au fost facute si la nivel de programare nu numai de design, schimbari care ar duce la un Yahoo Mail mai rapid care sa functioneze pe o arie mare de dispozitive. Compania va integra deasemenea serviciul de instant-messaging Yahoo Messenger si posibilitatea de a trimite SMS-uri direct de pe pagina Yahoo Mail, iar update-urile vor fi transmise automat catre conturile Twitter si Facebook al utilizatorului automat.
Articole Hot!
- Interviu cu Maria Bratcovici de la SustainStruct: startup de impact în monitorizarea rezistenței structurale
- Web browser AI: ChatGPT Atlas – o nouă eră a navigării pe Internet
- De la idee la startup: Mihnea Ioanițescu povestește cum a luat naștere Aidly.ro, platforma pentru ajutor rapid
- Panasonic anunță noi actualizări firmware pentru camere mirrorless și pentru aplicațiile Lumix Flow și Lumix Lab!
- Apple lansează noua generație iPhone 17! Află prețuri, specificații, disponibilitate!





Un comentariu
este adevarat ca penultimul design a avut probleme.
se spera ca noul design sa se apropie de cel al celor de la google; rapid si eficient.