LG Electronics trimite raportul trimestrial, al doilea pe anul acesta, și se pare că sunt pe creștere, în primul rând datorită vânzărilor de smartphone-uri. Creșterea înregistrată a profitului este de 165% comparată cu aceeași perioadă a anului trecut. Televizoarele și telefoanele mobile au fost cele care au contribuit cel mai mult la profit.
Valoarea creșterii este de 399,8 milioane de dolari, obținându-se un profit operațional de 588,5 milioane de dolari, din care rezultă o creștere de 26,5 la sută de la an la an.
LG Home Entertainment Company a înregistrat venituri de 4,94 miliarde dolari în al doilea trimestru, cu un procent de creștere de 3 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut. Se așteaptă creșteri mai mari din partea noilor televizoare UltraHD pentru acest an, monitoarele pentru unitățile desktop fiind și ele un important pilon care contribuie la creșterea companiei.
LG Mobile Communications Company a livrat în lume 14,5 milioane de smartphone-uri, un număr mare pentru companie care ar confirma succesul pe care LG G2, G2 Pro, G3, G2 Mini, seria L, dar și alte modele lansate în 2013 și 2014 să o aibă.
The LG Home Appliance Company a crescut cu 9% față de al doilea trimestru din 2013, dar creșterea s-a bazat pe vânzările realizate în Coreea de Sud.
LG Air & Energy Solution Company a înregistrat venituri de 1,59 miliarde de dolari și un profit operațional de 159,4 milioane dolari SUA în cel de-al doilea trimestru pentru 2014, o scădere ușoară față de 2013, dar amortizată parțial de o marjă de profit de 10%. Trendul pentru vânzări este într-o mare creștere pentru Orientul Mjlociu totuși.
Cam astea sunt pe scurt comunicările fiecărei companii LG Electronics împărțite pe arii de produse consumer.