Stați liniștiți Google nu va schimba brusc acum design-ul sau modul de funcționare al unuia din cele mai utilizate servicii de comunicare prin email (poate cel mai utilizat în companii). Au trecut 10 ani de la apariția sa timp în care a mai suferit modificări însă am putea spune că s-au mai schimbat lucruri însă nu au schimbat nimic radical.
Google dorește acum să poți lucra mai simplu prin Inbox, nu este doar un redesing, este o adevărată unealtă pentru a lucra mai eficient, „te ajută să faci lucruri”, cum spun ei.
Ce va face noul sistem este să adauge pe lângă etichetele vechi unele noi care categorisesc mai bine email-urile: email, călătorii, cumpărători, etc. Și acum se face o triere pe 4 categorii de email-uri, dacă dorești, dar se pare că va fi o triere mai mare.
Ce concepte noi au fost introduse ?
- poți face pin la email-urile la care vrei să revii (fie nu a răspuns interlocutorul, fie dorești să revii mai târziu la el)
- când ai terminat cu un email poți să-l marchezi done
- snooze scoate email-ul din inbox pentru o perioadă aleasă de tine (astfel poți reveni la un client atunci când trebuie)
- poți vedea harta pentru întâlnire, accepta o întâlnire, vedea un preview al unei imagini, toate astea fără a deschide email-ul.
Aplicația nu poate fi testată fără o invitație primită de la Google. Puteți cere trimițând un email la inbox@google.com. Apoi să downloadezi una dintre cele două disponibile: Android sau iOS/iPhone. Aveți grijă că nu merge fără invitație.
Nu funcționează pentru Google Apps încă!