Modul in care Facebook iti distribuie postarile la prietenii tai ar putea fi o nebuloasa pentru tine, tocmai de aceea te invitam sa studiezi infograficul de mai jos care iti va deslusi misterele prin care site-ul de socializare distribuie informatia postata de tine pe Wall si celorlalte persoane din reteaua ta.
Pe scurt ce conteaza este sa-i faci pe oameni sa interactioneze cu tine mai mult pe Facebook. Cu cat vor interactiona cu tine mai mult cu atat probabilitatea de a vedea postarile tale este mai mare. Afirmatia este valabila si pentru conturile de profil si paginile de firma. Daca oamenii din retea interactioneaza cu pozele tale atunci vor vedea in News Feed mai des pozele postate de tine, daca interactioneaza cu postarile tale sub forma de text, atunci vor primi mai multe postari de acel gen in News Feed.
Cateva sfaturi pentru a-i face pe prietenii/fanii paginii tale sa interactioneze cu tine:
- Afiseaza ca „Poza de Album” imaginea cea mai buna din tot setul de poze facut la un eveniment si scrie in Description un mesaj scurt/o descriere a imaginii.
- Posteaza o data sau de doua ori pe zi
- Fa-i sa comenteze, si mentine discutia aprinsa, nu-i lasa sa vorbeasca singuri
- Mai da cate un Like la comentariile lor pentru a le arata ca ai citit si ca ti-a placut comentariul
- Alege postarile de care crezi ca fanii / prietenii tai ar fi interesati; ideea de baza este sa creezi continut pe care fanii/prietenii tai le-ar placea sa-l citeasca.
Nu atrage like-uri false („da-mi tu like, ca apoi iti dau si eu like”) pentru ca iti faci o imagine gresita despre fanii tai; te amagesti ca ai o comunitate mare de fani cand defapt nu este asa. Facebook poate fi o unealta foarte puternica daca stim sa o utilizam pentru a comunica persoanelor din jurul nostru sau in cazul firmelor cu fanii nostri. O replica pe care am auzit-o recent a fost: „Nu lasa Facebook-ul sa te foloseasca, foloseste-te tu de Facebook”. Afla totul despre reteaua de socializare si sigur o sa te ajute in ceea ce faci.