Daca esti un utilizator acut de Internet atunci sunt sanse foarte mari sa ai un cont de Gmail de la Google si in acelasi timp sa ai deja (poate fara sa-ti fi dat seama) un cont de Google+ ( Google Plus – retea de socializare). Aflati ca recent Google a introdus noi reguli in Termeni si Conditii dupa care isi desfasoara activitatea pe Internet si acestea in mare parte poate nu va convin. Cei mai atenti dintre voi ati primit notificari deja pe Google Search (pagina de cautare) sau eventual in alte conturi de Google in care anunta modificarea Termenilor si Conditiilor, dar stiu ca nu cititi ce s-a modificat (si nu este bine ce faceti).
Google spune ca profilul tau de Google Plus ar putea aparea in viitor (din 11 Noiembrie) in reclame din Google Search. Momentan nu se fac teste decat pe un numar mic de utilizatori din SUA insa este raspunsul companiei la modul in care Facebook se foloseste de profilul utilizatorului pentru a afla ce branduri ii plac si apoi sa se foloseasca de identitatea sa pentru a transforma si prietenii sai in fani ai acelui brand.
Shared endorsments – cum Google numeste acest sistem – va agrega informatia din Google Plus, mai exact: toate linkurile pentru care ai apasat butonul +1, toate review-urile despre locuri prin Google Local / Google Maps, comentarii despre servicii, follow-uri, rating-uri, etc. si o va folosi pe reclame cum apare si in imaginea de mai sus. Evident ca si aceste informatii sunt accesate si in functie de ce setari ati facut in contul Google Plus si in momentul postarii statusului, ratingu-lui, comentariului, etc.
Ca sa fii sigur ca Google nu va folosi identitatea ta pentru recomandarea altor persoane anumite servicii/branduri intra AICI si debifeaza optiunea de pe pagina respectiva si apasa Save. Daca ai varsta sub 18 ani vei fi exclus automat din acest sistem.