eMAG crește, asta o putem vedea cu toții din categoriile noi de pe site, comunicate de presă, Black Friday să nu mai vorbim, au început pregătirile de mult, și au anunțat că pe 21 Noiembrie îl vor organiza. Dar am văzut câteva lucruri noi care sigur vă interesează dacă sunteți clienți.
1. Navigație mai bună
Poți sări direct la descriere sau secțiunea de Întrebări și Răspunsuri / Review-uri prin meniul din stânga paginii. Te urmărește oriunde te duci în pagină. Util pentru că eMAG-ul are acum pagini mari, cu elemente de design sau funcționalitate adăugate în timp.
2. Secțiunea nouă de Review-uri și Întrebări
Zona de review-uri este mult îmbunătățită, poți sorta review-urile după cele care te interesează pe tine: cele mai apreciate | cele mai noi | review video | review cu imagini | achiziție verificata. Review-ul video și achiziție verificată sunt două cele mai noi și mai utile poate din această zonă, pentru că te ajută și mai mult să iei decizia de cumpărare direct din magazin fără să mai cauți review-uri, sau experiențe de utilizare la prieteni.
De ce review-urile vor fi mai credibile ?
Profilul cumpărătorului este mai scos în evidență, și dacă are și achiziția verificată atunci mai mult ca sigur părerea lui este veridică. Asta e avantajul pentru review-urile bune, dar pentru review-urile rele poți raporta la magazin.
Se pot raporta review-urile după următoarele motive:
- Limbaj necorespunzator
- Trimitere catre site concurent
- Informatii legate de alt produs
- Detalii legate de pret
- Date de contact
- Anunt publicitar
- Sesizare
- Spam
3. Buguri
Butonul din colț stânga jos a ecranului este acum pentru a notifica magazinul de o problemă de care te-ai lovit în timpul utilizării site-ului, buton care nu știu de ce nu există pe toate magazinele online (cu toate că știu câteva care mai includeau zone de contact).
4. Sublinierea produselor resigilate atunci când nu mai este stoc
Recent am găsit această modificare la pagina de produse care nu mai au stoc sau au fost scoase de pe site. Apare sub caseta de preț o zonă marcată cu verde în care se recomandă același produs, dar resigilat. Utilă dacă îți dorești neapărat acel model.
Nu sunt neapărat foarte noi funcțiile, dar cu siguranță au fost updatate recent.