Webuzz agentia care administreaza brandul Samsung si proiectul international Samsung Mobiler pentru cresterea popularitatii si crearea de comunitati in fiecare colt al lumii a publicat un Infografic care ne arata pe scurt cum a evoluat proiectul de-a lungul timpului si la ce performante a ajuns. Samsung ce-a facut in campania Samsung Mobilers a fost sa stranga cei mai dedicati fani ai brandului Samsung din tara, sa-i invete totul despre telefoanele, tabletele, camerele foto Samsung etc. si apoi sa faca brandul Samsung si produsele sale cat mai populare si cat mai cunoscute (din punct de vedere tehnic) de toata lumea.
Daca la inceput programul a fost pornit doar in Coreea de Sud in anul 2006, in 2010 ajunsese la 13 tari si in 2012 fiind 21 de tari care derulau un astfel de program de awareness si instruire.
Din statistica reiese ca Romania are cea mai populara pagina de Facebook inscrisa in programul Samsung Mobilers (cel putin asa arata in Infografic – nici eu n-am gasit altele mai populare pe Facebook):
- Romania – 150.883 Like-uri
- Bulgaria – 19.668 Like-uri
- Grecia – 10.235 Like-uri
- Arabia 5.376 Like-uri
- Tailanda – 4.730 Like-uri
Este clar ca a ajutat compania sa creasca si ca a jucat un important rol in vanzarile mari pe care Samsung le-a dobandit in ultimii ani.
Sursa