Samsung a dat-o in bara de nenumarate ori in trecut, si nu nu e singura companie tech care o da in bara insa o face intr-un stil mare, astfel incat sa ne amintim mult timp dupa eveniment. Nu e ca la lansarea Windows 98 cand Bill Gates alaturi de Chris Capossela care acum este Chief Marketing Officer la Microsoft au primit acel BSOD in timp ce vroiau sa demonstreze capacitatea Plug and Play pe care Windows 98 o va oferi. Samsung a mai dat-o in bara cu lansarea Samsung Galaxy S4 din India, sau cand au venit cu autocarul plin de oameni imbracati in tricouri negre Samsung la lansarea unui iPhone.
Samsung sponsorizeaza evenimentul sportiv (de tenis) Mutua Madrid Open care se desfasoara pana pe 12 Mai. David Ferrer dupa cum puteti vedea in tweet-ul de mai jos din imagine spune ca isi seteaza S Health pentru a functiona corect pe noul lui #Galaxy S4 singura problema fiind ca mesajul provenea de pe o aplicatie iPhone nu de pe o aplicatie Twitter Android (Twitter for iPhone).
Cei de la Marketing trebuie sa aiba mare grija si sa-si instruiasca vedetele inainte de astfel de exhibitii pe Twitter.
4 comentarii
Asta fiindcă pe vedete le interesează doar să ia banii. Au și marketing și pr prost dacă se întâmplă asemenea lucruri.
Sunt cam artagosi. Lumea se pare ca achizitioneaza telefoane Samsung in Romania, au declarat 14 Milioane de Euro profit…
Nu as da banii pe un Samsung sub 1200 lei. In schimb i-as da pe un Sony sub valoarea asta, sau Nokia Lumia …
Ce penibil :)))
Penibil si totusi se intampla destul de des :)