LG Electronics a luat-o pe calea cea bună din momentul în care a început să producă flagship-ul seria G, în momentul în care au reușit să se diferențieze cu produsele sale de un competitor puternic – Samsung. Chiar dacă nu toate dintre ele au avut vânzări record au reușit să aducă venituri importante companiei, iar dacă mă întrebați pe mine: au produse pe categoriile TV, smartphone, tablete mai usable, customer oriented, decât ale celor de la Samsung.
LG Electronics anunţă venituri consolidate neauditate de 14,54 miliarde USD pentru cel de-al treilea trimestru al anului, o creştere de 7,4 procente de la an la an şi un profit operaţional de 449,61 milioane USD, mai mult decât dublul sumei din aceeaşi perioadă a anului trecut.
Veniturile provin din vânzările record pentru smartphone-uri cu un număr total de 16.8 milioane de unități vândute în al treilea trimestru.
LG Home Entertainment – a înregistrat venituri de 4,56 miliarde USD o mică scădere de 3 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut în schimb profitul operaţional de 127,19 milioane USD a crescut cu 5 procente faţă de trimestrul corespunzător din anul trecut. Vânzările de televizoare LCD a crescut și în acest trimestru ca de la an la an. Estimările lor sunt de creştere a vânzărilor de televizoare 4K Ultra HD și de scădere pentru monitoare sau produse Audio – Video.
LG Mobile Communications compania care a ținut LG Electronics pe plus a avut o creștere de 39% de la un an la altul, și de 16% față de trimestrul anterior. Vânzările de 4,14 miliarde USD şi veniturile operaţionale de 163,16 milioane USD au reprezentat cel mai înalt nivel atins în istoria companiei din cel de-al treilea trimestru al lui 2009. Modelele din seria G și Seria III L sunt cele de la care compania are mari așteptări în continuare.