Kaufland aduce tehnologia în magazinul Kaufland din str. Barbu Văcărescu din București printr-o aplicație de achitare a produselor prin intermediul smartphone-ului. Trebuie să scanați codurile de bare ale produselor pe care le puneți în coș cu ajutorul aplicației lansate de Kaufland. Scan & Pay poate fi descărcată gratuit de pe platformele iOS sau Android.
Compania dorește să scurteze timpul la casa de marcat prin acest nou proiect. Procesul este simplu:
- te conectezi la rețeaua WiFi a magazinului;
- scanezi codul de bare al produselor achiziționate, aplicația recunoaște toate articolele și prețul acestora;
- când ai terminat cumpărăturile, plătești la casele speciale – aplicația va emite un QR code care va fi scanat la casa de marcat pentru plată.
Aplicația stochează chiar și un istoric al cumpărăturilor făcute de tine în magazin prin intermediul acestui sistem.
Dacă mă întrebați pe mine, este posibil ca acest proces de achitare a produselor să fie puțin mai lent pentru client pentru că nu are viteza de scanare a produselor pe care le are o un casier când pui produsele pe bandă. Pare un experiment pentru a vedea dacă mai pot renunța la casieri, și vor să vadă dacă clienții preferă să își scaneze ei produsele în locul lor.
În orice caz inițiativa este de lăudat.
Pe de altă parte îmi place că este un fel de „achiziție online” pentru că poți vedea ce sumă ai de achitat înainte să ajungi la casa de marcat. Îmbină într-un fel cumpărăturile online cu cele offline pentru că se spune că utilizatorii români de Internet preferă să vadă produsele înainte să le achite (ori să-l poată returna dacă nu-i convine).
„Ne bucurăm să introducem pentru prima dată în România acest instrument digital care schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să le dăruim clienților mai mult timp – un bun neprețuit în ziua de astăzi. Politica noastră este să ne adaptăm în permanență la nevoile clienților noștri prin tot ceea ce facem, ajutându-i să se bucure de o experiență de cumpărături de calitate, din toate perspectivele.”, explică Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România.
2 comentarii
Echipa Kaufland sigur va poate ajuta. Din pacate astfel de bug-uri pot aparea la anumiti clienti datorita numeroaselor (zeci de mii) modele de telefoane mobile.
am instalat aplicatia dar cind scanez codu de bare nu imi apare nici un pret ! co trebuie sa fac ?