Mulți dintre cei care practică un sport și au cumpărat un accesoriu de purtat pentru urmărirea performanțelor sportive cel puțin au auzit de Jawbone.
Jawbone a fost chiar printre primele companii care au adus produse viabile pe această piață de accesorii de purtat conectate la smartphone. Cum Fitbit a cam acaparat piața și a fost competiție mare, Jawbone nu a mai rezistat. În timp ce Fitbit se chinuie să lanseze încă o linie de produse: smartwatch de această dată, Fitbit anunță că iese din competiție.
Zilele trecute mai multe publicații americane au aflat că Jawbone a început să vândă din bunurile pe care le deține și managerul companiei a creat o nouă companie denumită Jawbone Health Hub care se va concentra pe dezvoltarea de soluții medicale hardware și software deci nu vor mai produce soluții pentru consumatori.
Din informațiile actuale compania va oferi în continuare suport pentru produsele sale deja lansate. Asta ar trebui să însemne că veți primi răspuns la întrebările unor eventuale probleme tehnice, că softurile dezvoltate vor funcționa în continuare. Nu cred însă că vor mai introduce funcții noi.
Prețurile Jawbone au scăzut imediat pe piața americană, nu am verificat și la noi, dar sigur se vor schimba și la noi pentru a nu rămâne cu ele pe stoc.