Canyon a implint 10 ani de activitate in domeniul IT ! Este unul din brandurile care si-au facut loc in piata in ultimii ani in zona de electronice si periferice introducand produse cu pret bun si de calitate. Nu putem spune ca ne-au dat pe spate produsele lor insa sunt acele tipuri de produse care le cumperi si a doua oara in cazul in care se strica cele vechi pentru ca si-au facut treaba, si au fost bune in ciuda pretului mic.
“Acesti 10 ani reprezinta enorm pentru brandul Canyon”, a declarat Geert van Dijk, VP Canyon Sales& Marketing. “Este o oportunitate extraordinara sa privim inapoi la evolutia din acesti zece ani si sa sarbatorim succesele obtinute. Aceste succese nu ar fi fost posibile fara o echipa puternica de angajati talentati si bine pregatiti. Ei au adaugat un plus de valoare si le multumim pentru devotament si eforturile de a raspunde cat mai bine si rapid cerintelor partenerilor si consumatorilor finali.”
Van Dijk justifica succesul brandului prin combinatia de design inedit si cel mai bun raport calitate/pret de pe piata: “Design elegant si preturi competitive fara a compromite calitatea, iata principiul dupa care ne ghidam” a adaugat Ivo van Houten, Marketing Manager.“Cu o rata de esec de mai putin de unu la suta, produsele noastre se numara printre cele mai fiabile si de incredere produse IT de pe piata.”
Ce a facut CANYON in 10 ani:
- Peste 20 de milioane de produse vandute
- Puncte de vanzare in peste 90 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si de Sud
- Oficii in 32 de tari
- Doua sedii centrale: Olanda si Taiwan
- Trei centre de distributie: Shenzhen, Dubai si Praga
- Peste 20 de categorii de produse de la boxe, la genti de laptop sau casti
- 24 siteuri locale
- Peste 550.000 de fani pe Facebook
- 7 editii limitate cu design unic, inedit si premiat
Stati cu ochii pe ei pentru ca au planuri mari pentru voi !