Vodafone a anunțat ieri în premieră serviciul de recunoaștere automată a vorbirii pentru *222. Ce va face mai exact este să înțeleagă ce informație dorești din mesajul pe care-l transmiți ca apoi să te ducă către meniul respectiv, ori să te trimită către un agent cu care să poți discuta. Serviciul din ce înțeleg din comunicatul de presă este disponibil doar abonaților (pe cartelă văd că nu funcționează).
“Cautam in mod continuu sa inovam si sa oferim abonatilor nostri o experienta superioara de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin solutia intuitiva de recunoastere automata a vorbirii, serviciul de Relatii cu Clientii devine mai eficient si mai usor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii nostri beneficiaza de interacțiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de Relatii cu Clientii, prin intermediul vocii, fără nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone România.
Serviciul a fost introdus pentru a elimina timpul de așteptare. Trebuie să recunoaștem că este enervant cîteodată să stai să cauți prin meniul vocal să apeși pe taste să afli că nu acolo este informația pe care o cauți apoi să ieși din sub-meniu, și să asculți iar opțiunile (doar pronunțând procesul prin care caut informația este plictisitor dar să o mai și faci).
Pentru că un astfel de serviciu necesită o îmbunătățire continuă lunile următoare se va îmbunătăți calitatea recunoașterii vocale.
In perioada urmatoare, Vodafone Romania va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.