Black Friday nu s-a terminat la unele magazine, inca tine pana pe 29 Noiembrie, alte magazine vor face si pe 29 Noiembrie niste oferte de pret la ce a mai ramas pe stoc dar fiti cu ochii pe ei pentru ca sunt sigur ca vor face niste oferte bune. Intre timp au aparut comunicatele de presa cu cifrele umflate raportate de fiecare magazin online. Sa vedeti ce surpriza v-am facut mai jos si ce au mai comunicat magazinele.
Uptime Magazine Online de Black Friday 2013
Inainte de inceperea Black Friday 2013 mi-a venit ideea de a urmari uptime-ul magazinelor online pe perioada desfasurarii evenimentului de marketing. Am mai vazut si anul trecut un link creat de Monitive.com (care btw este un startup romanesc de monitorizare a serverelor) in care se monitorizau magazinele online. Mi-am facut cont si am introdus cateva site-uri din Romania, ca la final sa avem o situatie clara cu comportamentul lor de Black Friday.
Inainte sa va uitati pe slideshow sa stiti ca la eMAG statistica s-a facut prost (din ce imi amintesc aparea downtime atunci cand afisau pagina de pregatire pentru Black Friday care a tinut de la 12:00 21 Noiembrie pana dimineata la care s-a adaugat si downtime-ul din timpul zilei). La Domo din ce am observat personal si din reactiile din social media este downtime-ul real.
Update legat de statisticile eMAG si MediaGalaxy:
Merci pentru feedback!. Intr-adevar eMag si MediaGalaxy ne-au banat reteaua de monitorizare pana a doua zi seara, am confirmari ca au fost foarte atenti cu traficul din perioada respectiva, posibil sa fi eliminat cumva automat tot traficul „necalificat”.
Printre site-urile cu cel mai bun uptime se numara: ClickShop.ro (downtime 0 min.), Sigmanet.ro (downtime 4 min.), Flanco (35 min.) si evoMAG apare cu 0% downtime dar cred ca si aici este inregistrat eronat.
Rezultate financiare de Black Friday 2013
eMAG – a anuntat 23 de milioane de euro si 250.000 de produse achizitionate. Raport pentru 22-24 Noiembrie.
F64 – anunta 20.3 milioane de euro vanzari si 14.800 de produse comandate. Un numar de comenzi de 75% mai mari fata de anul trecut. Raportul este pentru perioada de 22-24 Noiembrie.
evoMAG – a vandut de 1.6 milioane de euro tot in perioada 22-24 Noiembrie si ar fi avut 415.000 de vizite in magazinul lor online.
Market Online – a raportat vanzari de 1.8 milioane de euro si peste 10.000 de comenzi efectuate in perioada de 22-24 Noiembrie.
QuickMobile – a anuntat vanzari de 1.25 milioane de euro doar pentru 22 Noiembrie si 12.000 de produse vandute, dar ei au mai raportat si o noua zi de oferte pe 29 Noiembrie !
Flanco – a anuntat 16.23 milioane de euro in toate magazinele din tara intre 22 – 24 Noiembrie. Peste 6.000 de televizoare, peste 10.000 de produse din categoria electrocasnice mari si peste 3.500 de tablete au fost vandute.
PCGarage – a raportat o cifra de 1.6 milioane de euro din vanzarile de Black Friday in 22-24 Noiembrie. 25.000 de produse comandate in 15.000 de comenzi.
Oktal – 2.000 de clienti si vanzari de peste 700.000 de euro !
Mai multe magazine cand primim noi informatii !
Un comentariu
Pingback: Scurtissime – 28 Noiembrie 2013 | Diverse | Robintel