Luni, 4 aprilie a început cea de-a 7-a ediție a evenimentului Angajatori de TOP Virtual, târg de joburi online care reunește peste 5000 de oportunități de carieră în domenii precum: IT, Servicii și BPO, FMCG, Inginerie, Bancar și Servicii Financiare, Telecom, Consultanță, Logistică și Transporturi, Auto, Retail, Turism și Agenții de Recrutare. Evenimentul va avea loc pe www.hipo.ro în perioada 4-17 aprilie. 130 dintre cei mai doriți angajatori și-au pregătit standurile virtuale pentru profesioniști și studenți în căutarea unui job.
Angajatori precum: Accenture, Allianz Worldwide Partners, Atos IT, Automatic Data Processing (ADP) România, Băneasa Shopping City, BCR, Bitdefender, British American Tobacco România, Coca-Cola HBC România, Computer Generated Solutions România, DB Global Technology, DB Schenker SSC, Dell, Deloitte, EBS România, Genpact, Grup Renault România, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc., JTI, Kaufland România, Kimball Electronics, KPMG România, Lidl România, Microsoft, NN Asigurări de Viață, Nokia, Oracle, PepsiCo, Playtika, Raiffeisen Bank, Rapid Solutions, Robert Bosch, SNC Lavalin, TELEKOM România, TELUS International Europe, UNIQA Asigurări, Veeam Software, Vodafone România, Vodafone Shared Services România au deschise o diversitate de oportunități de carieră, de la poziții adresate profesioniștilor, până la joburi pentru persoane entry-level.
Oportunitățile de carieră deschise de companii sunt adresate atât profesioniștilor, 15% dintre joburi sunt pentru candidații senior, 25% sunt poziții middle-level, în timp ce 46% sunt pentru candidații entry-level, iar 14% sunt programe de internship&trainee.
Pentru cei care își doresc să se angajeze, evenimentul virtual reprezintă soluția perfectă pentru a obține jobul dorit. Top 4 motive pentru care un astfel de eveniment îi ajută pe cei care fie sunt în căutarea unui loc de muncă, fie vor să facă o schimbare profesională:
- Eficiență în căutarea companiilor care au planuri de recrutare – Angajatori de TOP Virtual le oferă acces celor care vizitează secțiunea la 130 de angajatori, chiar din fața laptopului personal.
- Acces la joburi și din alte orașe decât cel în care locuiesc, ceea ce se înseamnă accesibilitate la o plajă mai largă de oportunități de carieră și astfel mărirea șanselor de a obține un job.
- Nu există costuri de transport și/sau cazare. Evenimentul este accesibil oricui deține un calculator/laptop și conexiune la internet;
- Mobilitate în interacțiunea cu reprezentanții companiilor. Într-o perioadă scurtă de timp, candidații se pot „muta” rapid de la un stand la altul și pot aplica direct cu CV-ul completat pe Hipo.ro;
Ce presupune participarea la cel mai mare târg de joburi online? Pentru a participa la Angajatori de TOP Virtual, candidații trebuie să își creeze un cont și un CV pe site-ul www.hipo.ro. După logarea pe www.hipo.ro vor putea accesa platforma 3D a evenimentului și pot aplica la toate joburile de interes. Platforma virtuală 3D este o metodă eficientă de conectare a angajatorilor cu candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă.
Webinarii de carieră – modalitate de interacțiune cu reprezentanții companiilor. Vizitatorii evenimentului virtual Angajatori de TOP au ocazia să interacționeze cu reprezentanți ai companiilor în cadrul a 2 astfel de sesiuni:
- Reprezentanții CGS și 4Career care vor susține LIVE, luni, 11 aprilie, la ora 14:00 un webinar (seminar online). Tema webinarului este Tips& tricks despre trecerea cu brio a unui interviu. Participarea la webinar este gratuită în baza preînscrierii pe www.hipo.ro, iar în cadrul webinarului, participanții vor afla cum să își redacteze un CV profesional, care sunt întrebările cheie și răspunsurile câștigătoare, cum să evite cele mai frecvente greșeli pe care un candidat le face la interviul de angajare, ce să întrebe la finalul unui interviu de angajare, etc. Pe parcursul webinarului participanții pot adresa o serie de întrebări la care vor răspunde specialiștii în recrutare: Laura Moldovan, Senior Recruiter CGS și Gabriel Chicioreanu, Consililer în carieră Trainer 4Career, ambii cu o experiență de peste 10 ani în resurse umane și dezvoltarea echipelor.
- Reprezentanții Deloitte vor susține online, miercuri, 13 aprilie, la ora 14:00 un webinar cu tema You have the #spark, we have the playground. Această sesiune este dedicată celor care locuiesc în Iași și sunt studenți în anul 3 sau masteranzi la o facultate cu profil economic și vor să își dezvolte o carieră în business și consultanță. Reprezentanții Deloitte vor transmite informații despre programul de Graduate Recruitment 2016, cum se desfășoară activitatea unui consultant în departamentul de audit și taxe, în ce constă procesul de recrutare în cadrul companiei etc.
,,Susținem dezvoltarea oamenilor odată cu dezvoltarea companiei. De aceea, prețuim inovația, atitudinea pozitivă, spiritul antreprenorial, profesionalismul și integritatea – lucruri pe care ne dorim să le identificăm în fiecare coleg al nostru.” – Ștefania Munteanu, Director Resurse Umane Băneasa Developments.
,,Prioritățile de recrutare pentru 2016 au în vedere atât tinerii absolvenți care își doresc să înceapă o carieră în domeniul bancar, cât și specialiștii din această industrie. Tinerii au șansa programelor de internship și a joburilor part-time, pentru care beneficiază de un training complex care îi pregătește pentru activitatea de relaționare cu clienții băncii. Pentru candidații cu experiență, cele mai frecvente posturi disponibile sunt în arii precum Audit, Risc, Financiar, IT, Corporate, Conformitate” – BCR
Mai multe detalii despre evenimentul de carieră online Angajatori de TOP Virtual pot fi accesate pe www.hipo.ro, la secțiunea dedicată.