În fiecare an cei de la Evensys strâng laolaltă oameni importanți din agențiile de digital marketing la Digital Marketing Forum. În cazul în care lucrezi în domeniu atunci vei rata informații prețioase dacă nu vii. Este un eveniment în care vei putea să-ți îmbunătățești strategia de comunicare cu consumatorii, să înveți să te folosești mai bine de puterea pe care rețelele de socializare ți-o oferă, să afli noi strategii de marketing, să afli cele mai potrivite soluții pentru brandul tău. Pe scurt vei găsi soluții aplicabile pentru situații din mai multe arii de importanță majoră pentru digital marketing.
Pentru a se delimita de alte evenimente de profil, dar mai ales pentru a sublinia utilitatea pe care o aduce, Digital Marketing Forum nu invită pe scenă guru și experți, ci practicieni cu experiență dovedită pe brandurile din România și specialiști de pe pe alte piețe care pot aduce valoare adăugată. De aceea, anul acesta conferința are sloganul #NoGuruConference.
Evenimentul va fi organizat la Hotel Crowne Plaza pe 26 – 27 Februarie 2015. Întregul program îl găsești aici.
Program Digital Marketing Forum 2015
Prima zi (26 februarie) vor fi două sesiuni de conferințe și trei secțiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity și Performance Marketing. În cea de-a doua zi, Jeremy Spiller face parte din grupul de traineri ai reputatei scoli de marketing digital eConsultancy, organizație recunoscuta pentru training-urile avansate in-house sau open. Jeremy Spiller se afla pentru a doua oara în România, după ce în 2013 a susținut un workshop în fata a 40 de specialiști din companii medii și mari active în România. Fiind foarte apreciat la acea data, Jeremy revine cu un training actualizat la noile concepte din comunicarea online.
Printre speakeri veți putea învăța și de la colegii mei:
Eugen Potlog – Manager, Conectoo.ro – cu experienta ca Online Project Manager @eMAG.ro și Affiliate Network Manager @Profitshare.
Marius Pahomi – CEO, Conversion – Cu o experienta de 14 ani în publicitate online pe piata din Romania si UK, Marius Pahomi a fondat în 2012 agenția de performance marketing Conversion. Un an mai târziu eMAG, leaderul pieței de e-commerce din România, a preluat un pachet de 90% din acțiunile companiei. În prezent, agenția are peste 20 de specialiști în marketing online si operațiuni in Romania, Ungaria si Bulgaria. Bugetele de publicitate online gestionate de catre Conversion in 2013 pentru un numar de peste 50 de clienti au depasit 5 milioane euro. De asemenea, Conversion operează Profitshare care este rețeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din Romania de peste 291 milioane lei + TVA pana in prezent.
Lista completă a speakerilor aici.
E-Book “65 de previziuni care conteaza in digital marketing, in 2015”
Până la eveniment ai ocazia să descarci un e-book privind tendințele acestui an în marketing digital, mobile, social media, performance marketing, blogging și online publishing. E-book-ul cuprinde concepte actuale care sunt deja aplicate la scară larga pe piețe evoluate, care susțin creșterea vânzărilor și îmbunătățesc țintirea audientelor dorite.
E-book-ul poate fi descarcat gratuit de aici: http://www.2015.digitalforum.ro/e-book.php