Sunt pentru prima oara la Mobile Marketing Conference, am ajuns destul de tarziu la conferinta si vad ca invitatii si publicul se lasa asteptati, probabil vremea ploioasa de afara le-a stricat planurile. La acest eveniment s-au gandit bine organizatorii si au adaugat inca o retea wireless cu acces prin parola de la Swisscom pentru ca cea a hotelului este intotdeauna suprasolicitata.
Atributia mea ca blogger oficial va fi de a inregistra videoclipuri si fotografii cu telefonul Nokia E7 primit de la Nokia. Acestea urmeaza sa fie publicate pe site-ul Nokia dedicat evenimentului Mobile Marketing Conference. Pe langa asta va trebui sa transmit ideile de baza din timpul prezentarilor pe retelele sociale. Nokia E7 l-am mai avut pentru test acum 2 saptamani deci stiu sa-l manuiesc. Aici puteti citi impresiile mele despre acesta.
In prima parte a evenimentului Mobile Marketing Conference vor sustine cate o prezentare urmatorii:
1. Steve Dallas, Managing Director, Initiative Romania 2. Maia Novolan, Director General, Syscom Digital, 3. Jure Sustersic, Developer Community Business, Nokia, 4. Raluca Boboc, CRM Coordinator, Nestle Romania, 5. Pavel Magic, Head of Communication, Etarget.
Moderator va fi Cristian Manafu Managing Partener, Evensys
9:15
Steve Dallas – Managing Director, Initiative Romania
9:50
Maia Novolan – Syscom Digital
– Mobile Marketing-ul nu trebuie ignorat de nici o companie;
– conform studiului InsightExpress, reclamele Mobile au rate de conversie de 5 ori mai mari decat Online Ads;
– aplicatiile pentru promotii au impact mare in mediul mobile;
– QR codurile incep sa fie folosite din ce in ce mai des si in Romania in campanii publicitare;
– textul reclamei trebuie concentrat in cel mult 160 de caractere; scurt si concis :)
10:29
Jure Sustersic, Forum & Development Community Business Development Manager la Nokia
– internetul mobile va depasi internetul PC;
– 5 milioane de dowloadari de aplicatii in Ovi Store; nu e rau deloc :)
– Aplicatii create la nivel local sunt cele mai downloadate;
10:45
Pavol Magic, Head of Communication, Etarget
– aplicatii foarte interesante lansate de ei. O aplicatie IKEA care foloseste Augmented Reality ca sa vezi cum ar arata apartamentul tau cu o canapea noua;
– Opera Mini este pe locul 6 cel mai utilizat browser mobile in Romania;
– mobile commerce va avea o valoare de 119 Miliarde $ in 2015 in lume;
A inceput sesiunea a doua Mobile Marketing Conference: Strategii eficiente pentru mobile advertising
11:00
Gabor Toth Head of Digital, OMD
– Mobile, The Best Thing Since Sliced Bread :);
– utilizatorii smartphone-uri intra pe internet cel mai mult dimineata cand se duc la serviciu, dupa-amiaza urmand o scadere mare, iar seara dupa ora 21 fiind iarasi o crestere a utilizatorilor de mobile internet.
– clientii intra pe internet de pe telefonul mobil pentru a compara preturile foarte des;
12:26
Dan Virtopeanu, Director General, Voxline
– pe mobile marketing se pot masura rezultatele 100%;
– 90% din persoane raspund in maxim 3 minute la un SMS;
– 60% din aplicatiile de pe telefon sunt sterse in prima luna de la instalare;
12:46
Stefan Chiritescu, Head of Strategy, BBDO
13:06
Andrei Tudose, Client Service Manager, Unlock Research
– profilul utilizatorului de smartphone: muncitor, noncoformist, eficient, intreprinzator, ambitios, a terminat o facultate;