Experiența unei comenzi cu livrare EasyBOX

Publicat pe 8 mart. 2019 - 8:16 de Mîrzac Iulian

La sfârșitul anului trecut eMAG anunța EasyBOX, un nou mod de livrare a comenzilor într-un fel de cutii poștale de unde îți poți ridica singur și rapid comanda.

Luna aceasta am ales și eu livrarea la un EasyBOX pentru că nu aveam răbdare să aștept la cozi și era un astfel de punct de livrare în drum.

Totul a fost foarte simplu, și dacă te uiți la materialul video vei înțelege ce vreau să spun:

Practic te duci, arăți codul QR de pe ecranul telefonului (email) la senzor și se deschide cutia dacă ai plătit comanda. Sau o plătești cu cardul pe loc, pentru că are și un card scanner (POS). Produsele din stocul propriu ajung a doua zi dimineață gata să fie ridicate.

Ce poate fi mai plăcut, eficient și rapid?

Echipa care a dezvoltat sistemul și-a atins scopul: au construit un sistem care te ajută să primești mai repede cumpărăturile fără alte probleme (când vine curierul, se returnează comanda dacă plec în weekend, etc.). Problema care rămâne în picioare este că nu vor putea toți clienții să ridice prin acest sistem (din diferite motive ce țin de produse, de client în sine sau alte lucruri).

Este foarte simplu și convenabil sistemul însă nu poate fi folosit decât în anumite condiții:

  1. Poți comanda doar produse care încap în cutiile respective. Sunt multe sloturi mici, altele mijlocii în care pot încăpea și produse de genul aspiratoarelor mai mic;
  2. Pot fi livrate produse vândute de eMAG, FashionDays, și mai nou și de la vendori din Marketplace eMAG;
  3. Livrare Gratuita sau 5 lei pentru produse sub 50 lei;
  4. Este disponibil doar în București, Ilfov, Iași, Timișoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacău, Ploiești, Pitești, Târgoviște, Craiova și Oradea momentan în special în benzinăriile OMV, sau alte puncte tranzitate de oameni, poți vedea Harta punctelor de livrare aici;
  5. Trebuie să alegi ridicarea produselor dintr-un punct de livrare și să cauți pe hartă sau în listă un EasyBOX care îți convine.

Ghidul oficial eMAG EasyBOX

Informații suplimentare despre condițiile de livrare EasyBOX.

Sunt curios cum ți se pare noul mod de livrare a comenzilor, și dacă l-ai folosit?

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro și scriu articole pe toate temele vizibile în meniu, iar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadget-uri care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter

16 Comentarii până acum. Spune-ți părerea.

  1. Mîrzac Iulian 24/12/2019 at 10:44 - Reply

    Vad ca sunt ceva cazuri cu tot felul de erori. Aceste probleme se vor rezolva in timp ce masura ce prind experienta cu ele. Cand dezvolti un astfel de sistem apoi il lansezi si national pot sa apara multe lucruri la care nu te-ai fi putut gandi de la inceput.
    Sper sa va ajunga coletele cat mai repede.

  2. Florin 22/12/2019 at 17:25 - Reply

    Easyboxul de pe Calea Ferentari din benzinarie de la Petrom este atat de bun ca nu poti sa scanezi codul QR si nu te lasa sa introduci tot pinul… am patit sa astept dupa un colet sa ajunga la 4 zile dupa ce curierul l-a luat, iar cand sa il ridic, aparent pinul meu era mai lung decat accepta sistemul easyboxului… o porcarie.
    Emag a cam dat fail cu easybox.

  3. Anca B 20/12/2019 at 12:17 - Reply

    easybox??
    o mare dezamagire…
    Am facut o comanda pe site pt 9 carti pe 17 decembrie 2019
    Mi sa dat termen de livrare incepand cu 17 decembrie. Cand am sunat la ei apaream cu termen pe data de 19 decembrie
    Suntem in data de 20 si nici acum nu au sosit .( easybox Corbeanca)
    Pacat , s-au dus la vale cei de la Emag

  4. Perdun 17/12/2019 at 15:51 - Reply

    Pe15 12 2019 ora 15 am pus comanda. Pe 17 12 2019 ora 10 am putut-o ridica. Bravo. E super serviciu.

  5. Bianca R 06/12/2019 at 11:50 - Reply

    Am comandat un produs pe 30 noiembrie, cu livrare la EasyBox Floreasca, a ajuns dupa aproape o saptamana pe 05 decembrie dupa amiaza, am fost astazi sa il ridic, am mai ridicat pana acum si stiam cum se procedeaza, am scanat codul QR si mi-a aparut o eroare la deschidere, am introdus codul manual, la fel eroare, dupa mai multe incercari am decis sa sun la numarul afisat. Am asteptat 20 de min ca sa imi raspunda cineva care m-a pus sa incerc din nou si am avut acelasi rezultat. Mi s-a spus ca voi fi anuntata cand pot reveni sa imi ridic coletul… Sunt total dezamagita de toata experienta si nu imi voi mai pierde timpul cu “easy box”.

  6. Lili 05/12/2019 at 20:08 - Reply

    A fost bine. Inițial a întârziat cam 1zi comanda.. Am urmărit curierul și scria mesaj cu probleme tehnice. Am sunat la emag. Mi-au spus că fac sesizare și a 2a zi am primit tel. în sertar. La Buzău chiar în benzinăria moll. Sunt sertare albe. Am plătit înainte prețul produsului de pe site, nimic în plus.

  7. Lili 05/12/2019 at 19:24 - Reply

    Este un sistem excelent. Azi 5dec 2019 l-am folosit pentru prima dată. Simplu, confortabil. Nu mai depinzi de curier, nu sunt costuri suplimentare. Este ca un bancomat. Se apasă comandă nouă. Și codul! 👍

  8. Ciprian 16/11/2019 at 19:45 - Reply

    Prima mea experienta a fost una neplăcuta. Sunt dezamagit.
    Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
    Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
    Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
    În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
    Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
    Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
    Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
    După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
    Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
    Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
    Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
    Dezamăgit.
    Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..

  9. Catalin 03/10/2019 at 01:01 - Reply

    Salut.
    Eu am folosit de 2 ori , o data am mers la omv de la udristei ca a fost cel mai aproape de mine si la 179 de lei comanda nu am platit transport . A doua oara am ales la 2 minute de mine la mega image apahida a pus cutii easybox . Practic am dat comanda seara , a ajuns in cutie pe la 2 fupsmiaza iar la ora 5 spre seara am iesit in slapi si mi-am ridicat coletul , super usor . Am scant codul , a aparut suma si produdul pe ecram , am pus cardul , pinul , si mi s-a deschis o cutie , am luat produsul si am plecat .

    • Mîrzac Iulian 03/10/2019 at 08:25 -

      Daa. Despre asta vorbesc. Simplitatea ridicării unei comenzi. Nu știu cât le-a redus aglomerația la Crangasi, sau la alte puncte de livrare însă cel puțin pentru o parte din comenzi Easy Boxul este ca venit “din ceruri”. Pentru că și pe ei îi scapă de mult stres pentru livrările mici cu ridicare de la sediu.

  10. darius 11/09/2019 at 18:44 - Reply

    salut! ai spus ca daca nu e platita comanda online se plateste acolo, unei persoane de acolo? sau cum…

    • Mîrzac Iulian 12/09/2019 at 11:12 -

      Salut, plătești aparatului cu cardul.

  11. TALANGESCU 16/08/2019 at 12:11 - Reply

    AM PLATIT 19 LEI LA UN PRODUS IN VAL DE 79 LEI

    • Mîrzac Iulian 05/09/2019 at 15:10 -

      Ce legatura are cu subiectul? :) Cand plasezi comanda iti arata si costul de livrare. Fiecare comerciant din eMAG Marketplace poate avea un cost de livrare diferit.

  12. Claudiu 08/03/2019 at 14:05 - Reply

    L-am folosit de câteva ori pe cel de pe Jiului. Super experiența! :)

    • Mîrzac Iulian 08/03/2019 at 14:25 -

      Sper să instaleze cât mai multe prin oraș și țară. Să le poată folosi cât mai mulți. 😁

Postează un comentariu: