La sfârșitul anului trecut eMAG anunța EasyBOX, un nou mod de livrare a comenzilor într-un fel de cutii poștale de unde îți poți ridica singur și rapid comanda.
Luna aceasta am ales și eu livrarea la un EasyBOX pentru că nu aveam răbdare să aștept la cozi și era un astfel de punct de livrare în drum.
Totul a fost foarte simplu, și dacă te uiți la materialul video vei înțelege ce vreau să spun:
Practic te duci, arăți codul QR de pe ecranul telefonului (email) la senzor și se deschide cutia dacă ai plătit comanda. Sau o plătești cu cardul pe loc, pentru că are și un card scanner (POS). Produsele din stocul propriu ajung a doua zi dimineață gata să fie ridicate.
Ce poate fi mai plăcut, eficient și rapid?
Echipa care a dezvoltat sistemul și-a atins scopul: au construit un sistem care te ajută să primești mai repede cumpărăturile fără alte probleme (când vine curierul, se returnează comanda dacă plec în weekend, etc.). Problema care rămâne în picioare este că nu vor putea toți clienții să ridice prin acest sistem (din diferite motive ce țin de produse, de client în sine sau alte lucruri).
Este foarte simplu și convenabil sistemul însă nu poate fi folosit decât în anumite condiții:
- Poți comanda doar produse care încap în cutiile respective. Sunt multe sloturi mici, altele mijlocii în care pot încăpea și produse de genul aspiratoarelor mai mic;
- Pot fi livrate produse vândute de eMAG, FashionDays, și mai nou și de la vendori din Marketplace eMAG;
- Livrare Gratuita sau 5 lei pentru produse sub 50 lei;
- Este disponibil doar în București, Ilfov, Iași, Timișoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacău, Ploiești, Pitești, Târgoviște, Craiova și Oradea momentan în special în benzinăriile OMV, sau alte puncte tranzitate de oameni, poți vedea Harta punctelor de livrare aici;
- Trebuie să alegi ridicarea produselor dintr-un punct de livrare și să cauți pe hartă sau în listă un EasyBOX care îți convine.
Informații suplimentare despre condițiile de livrare EasyBOX.
Sunt curios cum ți se pare noul mod de livrare a comenzilor, și dacă l-ai folosit?
56 de comentarii
De sambata 4 decembrie am asteptat ziua de luni ca sa îi pot cantacta telefonic asa cum a indicat robotul pe mesajul înregistrat ora 9 programul telefonic pentru easybox, sun si îmi spune robotul ca echipele sunt pregatite sa mi răspundă, uitati cata bataie de joc pare de necrezut, sunteti pe lista de așteptare nr 15, ok aștept, dupa 45 de minute îmi zice ca sunt nr 1 pe lista de așteptare, aștept bucuros ca în sfârsit mi a venit randul, la urmatorul anunt îmi spune, va intelegem că aveti un anunt foarte important să ne transmiteți si o sa va conctactam noi si ce credeti? Apelul care așteaptam de 45 minute s a închis automat cu mentiunea ca ma vor contacta, bineînțeles ca nu nici ghand sa ma contacteze, nu am cuvinte cata suparare pot avea la o așa bataie de joc față de client, coletul era pentru o aniversare si azi trebuia sa duc cadoul, am inima neagra de mahnire pe acest serviciu easybox. Coletul are nr 238815394, uitați în ce situatie sunt și imposibil sa contactez pe cineva de la acest serviciu fantomă easybox, singurul contact e acesta unde am putut lăsa acest comentariu.
În seara asta am trecut pe la easy box apahida sa mi ridic coletul, am pus codul de pe mail, am facut plata cu cardul, s a auzit un clik dar nu s a deschis nici o ușă, am verificat ușa 10 din prima coloana si nimic, era închisă, am stat în frigul asta ora 21:15, am inghetat pe telefon sa aflu care e problema, domnișoara de la emag mi a spus la telefon ca ii apare ca plata e facuta si coletul ridicat si ca nu poate sa ma ajute cu nimic decat sa faca o sesizare si ca, curierul o sa mi aduca coletul acasă si uite asa înghețat am plecat acasa fara colet dar banii luati, sunt foarte dezamăgit
Eu am primit ca termen de livrare ziua de vineri, după ora 15:00. Prin Sameday. Din stoc Emag. Nu a ajuns in weekend, ci abia lunea următoare. Sameday nu este same day.
Dacă numele firmei este Sameday nu înseamnă că livrează orice colet în aceeași zi. :)
Trebuie sa plătești o taxa de livrare în aceeași zi. Iar dacă ești din București și ai Genius livrarea la multe produse din stoc se face in aceeași zi.
Eu nu am smartphone. Am vreo posibilitate să comand ceva de la emag prin easybox? Daca da, cum anume? Pot primi altfel acel cod – de pildă în mail? Multumesc.
Daca eu comand ceva și vine la easy box,sa zicem că nu sunt acolo,pot sa dau codul la altcineva și să ia acea persoana coletul? Mulțumesc!
Buna Ana, desigur. Acesta e unul dintre avantaje. Poți ruga pe oricine sa ridice dacă tu nu poți ajunge.
Eu am plasat comanda emag unde un produs era vândut de emag, alt produs vândut de partener dar livrat de emag. S-au făcut două AWB, au ajuns la sediu local în aceeași zi, status primite de ieșire spre livrare sau alimentare locker în aceeași zi. Numai ca astăzi a venit numai 1 singur colet din 2. La fel am primit și cod pe sms, ca s-a alimentat coletul 1/2 din comanda nr. XYZ. Oare mâine va pune și celalalt colet? În timp ce reveneam de la locker am întâlnit un curier sameday, la cât comand de pe emag cunosc mașina și curierii din zona mea. Însă zicea ca alt coleg se ocupa de easybox. Și este prima mea comandă la easybox.
Bună. Soția m a rugat sa i ridic niște colete de la easy box și probabil din graba am ridicat doar doua din trei. Dacă s a deschis și a treia usita și am plecat, aceasta se închide automat? Am revenit peste cca 40 min și erau toate ușile închise. Am tastat din nou pin îl însă era invalid.
Salut Florin, Eu din cate stiu trebuie sa primesti cate un cod pentru fiecare comanda. Daca pe aceeasi comanda au fost mai multe cutii inseamna ca trebuia sa dai click next sau asa ceva pentru a deschide urmatoarele cutii.
Dar eMAG ar putea sa te lamureasca exact daca coletul s-a intors / e tot acolo sau nu.
Pingback: eMAG Genius - noul serviciu prin care magazinul online își va fideliza clienții! | ITnewz
VREAU SA DESCHID UN PCT DE COLECTARE
Buna Rodica,
Cu echipa eMAG trebuie sa discuti pentru deschiderea unui punct easybox. Ai incercat sa-i contactezi?
Comanda mea, platita deja, e in locker de 4 zile. Nu primesc pin, QR, nimic. Dau zece telefoane la sameday, fashiondays, nu se rezolva nimic. Sunt de 2 bani.
Comandat azi, de venit…o sa cand cand o veni. produs 18 + easy box 15 lei. Nicidecum 5 lei
Salut si mersi pentru comentariu. Se pare ca sunt vendori din marketplace eMAG care aplica taxa de livrare prin easybox. Ma gandesc ca folosesc alti curieri.
O mare prostie cu aceste cutii, se acceptă doar plata cu cardul. Total dezamăgit. Acest serviciu consider că nu este pentru țara noastră suntem prea ne civilizați că să folosesc un cuvînt potrivit .desființați-le ocupă locul de pomană.
Care este dimensiunea max a unui colet prin easybox?
Buna ziua , am si eu o intrebare . In caz de nu pot ajunge sa imi iau coletul din EasyBOX , ce se intampla , mi-l aduce curierul ?
Buna Bianca. Coletul se va intoarce la magazin daca nu este ridicat in decurs de cateva zile. Dar te avertizeaza pe SMS daca nu ridici pentru a-ti reaminti care este termenul maxim.
Dacă aș fi optat pentru livrare ACASĂ, ieri îl primeam la ușă! De ce promovează easybox ca o soluție mai bună, din moment ce este posibil să nu primesc comanda nici mâine? Este un cadou de pus sub brad. Mai am o comandă de primit în vestiar (locker). Dacă post-restant-ul nu funcționează nici la aceasta, returnez cadoul, că doar nu o să-l reportez la Paște.
*Locker ocupat. Asteapta realimentare. 23 Dec 21:09Ilfov
-Curierul este in drum spre tine. Daca ai optat pentru serviciul Easybox, coletul tau urmeaza sa fie alimentat in locker. 23 Dec 3:47Ilfov
*Locker ocupat. Asteapta realimentare.22 Dec 20:26Ilfov
-Curierul este in drum spre tine. Daca ai optat pentru serviciul Easybox, coletul tau urmeaza sa fie alimentat in locker.22 Dec 5:59Ilfov
-Coletul tau este in tranzit.22 Dec 4:24Bucuresti
-Coletul tau este in tranzit.21 Dec 17:55Constanta
-Coletul tau a fost ridicat.21 Dec 16:23Constanta
Buna dimineata,
Livrarea nu este gratuita prin easybox, pe mine m-a costat 7 lei si ceva maruntis.
O zi frumoasa
Se poate plati si cash sau doar cu card?
Buna Ioana, doar cu cardul. Recomand plata sa se faca din site, pentru ca apoi daca scanezi codul QR primit prin SMS nu mai atingi decat la final capacul sa-l inchizi la cutie. Rapid si eficient.
Nu am reusit sa platesc cu cardul coletul expediat la easybox Cum procedez?
Sunati cel mai bine la eMAG pentru indicatii.
Easybox asta e o strategie noua de marketing a celor de la emag care sa dea bine mai ales in randul tinerilor.
Practic e bullshit care nu ofera nici un confort in plus.
Cum dumnezeu sa fie mai confortabil sa ies din casa si sa bat drumul pana la easy box cand pot sta linistit acasa si bate curierul direct la usa.
Asta ca sa nu mai spunem de problemele care le poti întâmpina, de limitarile de gabarit si de numarul mic de astfel de cutii.
Are totusi si un punct forte pe care trebuiau sa se bazeze in campania de marketing.
Acesta consta in faptul ca livrarea la easybox iti ofera anonimat/discretie.Astfel poti comanda lucruri fara sa stie sotul/sotia/parintii/copiii sau alte entitati de la adresa respectiva.
Curierul nu stii in ce zi si la ce ora bate la usa.
Pingback: Când are loc Black Friday 2020? | ITnewz
Cat timp stau comenzile in easybox? Daca mie îmi vin miercuri, și eu mă duc sâmbătă sa îl ridic?
Ține câteva zile. 3 dacă nu ma înșel. Cu cât mai repede cu atât mai bine. Probabil când se vor aglomera cu comenzi vor ține produsele mai puțin în cutii.
Am comandat de pe Fashion days 3 produse = 1 singur colet. Am ales livrarea in easybox Chiscani. A doua zi am primit mesaj cu 3 AWB-uri, 3 pinuri. Asta inseamna ca voi plati taxa de 5 lei de 3 ori? La fel si taxa de manipulare? ??
Bună Sabrina,nu ai primit și un mesaj sau o estimare de cost?
E cam jalnic
Am comandat un produs, cand sa il ridi surpriza doua colete in loc de unu. Unul al meu si unul care era adresa altcuiva.
Am sunat si a venit bietul om la mine sa ii dau pachetul.
Ideea este ok dar resursa umana lasa mult de dorit.
Se pare ca eMAG are zeci de mesaje numai bune ca Feedback pentru îmbunatățirea serviciului.
La început orice serviciu nou se va lovi de diferite piedici: de organizare, sistem, legalitate, etc. Feedbackul vostru pozitiv / negativ nu va face decât să ajute la perfecționarea lui.
Eu de exemplu până acum am comandat cam de 10 ori prin Easybox și o singură problemă a fost aceea de întârziere a a unei livrări care venea oricum de la un comerciant Marketplace. Era și în luna Decembrie și întârzierea a fost acceptabilă (câteva zile: 2-3) ținând cont de „luna cadourilor”.
Se pare ca am luat si eu teapa cu aceasta cutie minune. Primesc e-mail ca la ora 03.50am a fost ridicat coletul si incepand cu 07..am pot sa-l ridic din cutie dar in loc sa ajunga unde trebuie a ajuns in nu stiu ce depozit . Cred ca renunt la comanda si nu mai comand nici de pe emag. Am mai avut probleme cu ei si sincer m-am cam saturat de emag si partenerii lor.
Vezi doar exceptiile. Si acelea sunt negative. Cel mai bine este fiecare sa testeze si sa experimenteze.
Eu nu am avut nicio problema. Si trebuie fiecare client sa tina si cont ca poate fi si vina magazinului care vinde prin eMAG Marketplace. Recomand achizitiile facute de la eMAG nu de la alti furnizori.
Am citit comentariile. Deja mi-e groaza.
Oribil … 2 experiente ..
prima .. dupa 2 zile dupa ce am fost anuntat ca am coletul la ei in depozitul local inca nu a fost livrat.. a trebuit sa`l ridic personal de la sediul sameday ..
a 2`a … nu se deschide cutia … si astept de jumate de ora sa intru in contact cu ei la telefon …
Caut alte alternative ca Emag si Easybox iti da numai dureri de cap
Nu e easybox , eventual hardbox. Imi trimit codul pin , deschid lockerul si e gol. Sun a doua zi dimineata la 8 cei din call center ma certau pe mine ca sigur nu stiu eu sa folosesc cutia lor. Desi am deschis de 2 ori si cutia nu avea nici o problema. Dupa cateva ore ma suna curierul “someday”😊 si ma informeaza ca nu a lasat coletul in cutie pt ca avea usa defecta. Complet fals. Apoi imi sugereaza el ca poate veni la domiciliu si sa mi- l arunce peste gard. Am refuzat pentru ca era platit si vroiam sa vad coletul. Am alergat cu masina dupa el ca sa il intalnesc si coletul avea ambalajul rupt partial. Tehnologia e buna daca o foloseste cine trebuie. In concluzie mai bine evita serviciile lor!
Comanda plasata duminica. Luni a plecat coletul. Azi este vineri si inca nu a ajuns in easybox. Sameday este … Someday.
Vad ca sunt ceva cazuri cu tot felul de erori. Aceste probleme se vor rezolva in timp ce masura ce prind experienta cu ele. Cand dezvolti un astfel de sistem apoi il lansezi si national pot sa apara multe lucruri la care nu te-ai fi putut gandi de la inceput.
Sper sa va ajunga coletele cat mai repede.
Easyboxul de pe Calea Ferentari din benzinarie de la Petrom este atat de bun ca nu poti sa scanezi codul QR si nu te lasa sa introduci tot pinul… am patit sa astept dupa un colet sa ajunga la 4 zile dupa ce curierul l-a luat, iar cand sa il ridic, aparent pinul meu era mai lung decat accepta sistemul easyboxului… o porcarie.
Emag a cam dat fail cu easybox.
easybox??
o mare dezamagire…
Am facut o comanda pe site pt 9 carti pe 17 decembrie 2019
Mi sa dat termen de livrare incepand cu 17 decembrie. Cand am sunat la ei apaream cu termen pe data de 19 decembrie
Suntem in data de 20 si nici acum nu au sosit .( easybox Corbeanca)
Pacat , s-au dus la vale cei de la Emag
Pe15 12 2019 ora 15 am pus comanda. Pe 17 12 2019 ora 10 am putut-o ridica. Bravo. E super serviciu.
Am comandat un produs pe 30 noiembrie, cu livrare la EasyBox Floreasca, a ajuns dupa aproape o saptamana pe 05 decembrie dupa amiaza, am fost astazi sa il ridic, am mai ridicat pana acum si stiam cum se procedeaza, am scanat codul QR si mi-a aparut o eroare la deschidere, am introdus codul manual, la fel eroare, dupa mai multe incercari am decis sa sun la numarul afisat. Am asteptat 20 de min ca sa imi raspunda cineva care m-a pus sa incerc din nou si am avut acelasi rezultat. Mi s-a spus ca voi fi anuntata cand pot reveni sa imi ridic coletul… Sunt total dezamagita de toata experienta si nu imi voi mai pierde timpul cu “easy box”.
A fost bine. Inițial a întârziat cam 1zi comanda.. Am urmărit curierul și scria mesaj cu probleme tehnice. Am sunat la emag. Mi-au spus că fac sesizare și a 2a zi am primit tel. în sertar. La Buzău chiar în benzinăria moll. Sunt sertare albe. Am plătit înainte prețul produsului de pe site, nimic în plus.
Este un sistem excelent. Azi 5dec 2019 l-am folosit pentru prima dată. Simplu, confortabil. Nu mai depinzi de curier, nu sunt costuri suplimentare. Este ca un bancomat. Se apasă comandă nouă. Și codul! 👍
Prima mea experienta a fost una neplăcuta. Sunt dezamagit.
Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
Dezamăgit.
Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..
Salut.
Eu am folosit de 2 ori , o data am mers la omv de la udristei ca a fost cel mai aproape de mine si la 179 de lei comanda nu am platit transport . A doua oara am ales la 2 minute de mine la mega image apahida a pus cutii easybox . Practic am dat comanda seara , a ajuns in cutie pe la 2 fupsmiaza iar la ora 5 spre seara am iesit in slapi si mi-am ridicat coletul , super usor . Am scant codul , a aparut suma si produdul pe ecram , am pus cardul , pinul , si mi s-a deschis o cutie , am luat produsul si am plecat .
Daa. Despre asta vorbesc. Simplitatea ridicării unei comenzi. Nu știu cât le-a redus aglomerația la Crangasi, sau la alte puncte de livrare însă cel puțin pentru o parte din comenzi Easy Boxul este ca venit “din ceruri”. Pentru că și pe ei îi scapă de mult stres pentru livrările mici cu ridicare de la sediu.
salut! ai spus ca daca nu e platita comanda online se plateste acolo, unei persoane de acolo? sau cum…
Salut, plătești aparatului cu cardul.
AM PLATIT 19 LEI LA UN PRODUS IN VAL DE 79 LEI
Ce legatura are cu subiectul? :) Cand plasezi comanda iti arata si costul de livrare. Fiecare comerciant din eMAG Marketplace poate avea un cost de livrare diferit.
L-am folosit de câteva ori pe cel de pe Jiului. Super experiența! :)
Sper să instaleze cât mai multe prin oraș și țară. Să le poată folosi cât mai mulți. 😁