Experiența unei comenzi cu livrare EasyBOX

Publicat pe 8 mart. 2019 - 8:16 de Mîrzac Iulian

La sfârșitul anului trecut eMAG anunța EasyBOX, un nou mod de livrare a comenzilor într-un fel de cutii poștale de unde îți poți ridica singur și rapid comanda.

Luna aceasta am ales și eu livrarea la un EasyBOX pentru că nu aveam răbdare să aștept la cozi și era un astfel de punct de livrare în drum.

Totul a fost foarte simplu, și dacă te uiți la materialul video vei înțelege ce vreau să spun:

Practic te duci, arăți codul QR de pe ecranul telefonului (email) la senzor și se deschide cutia dacă ai plătit comanda. Sau o plătești cu cardul pe loc, pentru că are și un card scanner (POS). Produsele din stocul propriu ajung a doua zi dimineață gata să fie ridicate.

Ce poate fi mai plăcut, eficient și rapid?

Echipa care a dezvoltat sistemul și-a atins scopul: au construit un sistem care te ajută să primești mai repede cumpărăturile fără alte probleme (când vine curierul, se returnează comanda dacă plec în weekend, etc.). Problema care rămâne în picioare este că nu vor putea toți clienții să ridice prin acest sistem (din diferite motive ce țin de produse, de client în sine sau alte lucruri).

Este foarte simplu și convenabil sistemul însă nu poate fi folosit decât în anumite condiții:

  1. Poți comanda doar produse care încap în cutiile respective. Sunt multe sloturi mici, altele mijlocii în care pot încăpea și produse de genul aspiratoarelor mai mic;
  2. Pot fi livrate produse vândute de eMAG, FashionDays, și mai nou și de la vendori din Marketplace eMAG;
  3. Livrare Gratuita sau 5 lei pentru produse sub 50 lei;
  4. Este disponibil doar în București momentan în special în benzinăriile OMV, sau alte puncte tranzitate de oameni, poți vedea Harta punctelor de livrare aici;
  5. Trebuie să alegi ridicarea produselor dintr-un punct de livrare și să cauți pe hartă sau în listă un EasyBOX care îți convine.

Ghidul oficial eMAG EasyBOX

Informații suplimentare despre condițiile de livrare EasyBOX.

Sunt curios cum ți se pare noul mod de livrare a comenzilor, și dacă l-ai folosit?

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro, scriu articole pe toate temele propuse pe site, dar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadgeturi care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter

9 Comentarii până acum. Spune-ți părerea.

  1. Ciprian 16/11/2019 at 19:45 - Reply

    Prima mea experienta a fost una neplăcuta. Sunt dezamagit.
    Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
    Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
    Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
    În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
    Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
    Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
    Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
    După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
    Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
    Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
    Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
    Dezamăgit.
    Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..

  2. Catalin 03/10/2019 at 01:01 - Reply

    Salut.
    Eu am folosit de 2 ori , o data am mers la omv de la udristei ca a fost cel mai aproape de mine si la 179 de lei comanda nu am platit transport . A doua oara am ales la 2 minute de mine la mega image apahida a pus cutii easybox . Practic am dat comanda seara , a ajuns in cutie pe la 2 fupsmiaza iar la ora 5 spre seara am iesit in slapi si mi-am ridicat coletul , super usor . Am scant codul , a aparut suma si produdul pe ecram , am pus cardul , pinul , si mi s-a deschis o cutie , am luat produsul si am plecat .

    • Mîrzac Iulian 03/10/2019 at 08:25 -

      Daa. Despre asta vorbesc. Simplitatea ridicării unei comenzi. Nu știu cât le-a redus aglomerația la Crangasi, sau la alte puncte de livrare însă cel puțin pentru o parte din comenzi Easy Boxul este ca venit “din ceruri”. Pentru că și pe ei îi scapă de mult stres pentru livrările mici cu ridicare de la sediu.

  3. darius 11/09/2019 at 18:44 - Reply

    salut! ai spus ca daca nu e platita comanda online se plateste acolo, unei persoane de acolo? sau cum…

    • Mîrzac Iulian 12/09/2019 at 11:12 -

      Salut, plătești aparatului cu cardul.

  4. TALANGESCU 16/08/2019 at 12:11 - Reply

    AM PLATIT 19 LEI LA UN PRODUS IN VAL DE 79 LEI

    • Mîrzac Iulian 05/09/2019 at 15:10 -

      Ce legatura are cu subiectul? :) Cand plasezi comanda iti arata si costul de livrare. Fiecare comerciant din eMAG Marketplace poate avea un cost de livrare diferit.

  5. Claudiu 08/03/2019 at 14:05 - Reply

    L-am folosit de câteva ori pe cel de pe Jiului. Super experiența! :)

    • Mîrzac Iulian 08/03/2019 at 14:25 -

      Sper să instaleze cât mai multe prin oraș și țară. Să le poată folosi cât mai mulți. 😁

Postează un comentariu: