Experiența unei comenzi cu livrare EasyBOX

Publicat pe 8 mart. 2019 - 8:16 de Mîrzac Iulian

La sfârșitul anului trecut eMAG anunța EasyBOX, un nou mod de livrare a comenzilor într-un fel de cutii poștale de unde îți poți ridica singur și rapid comanda.

Luna aceasta am ales și eu livrarea la un EasyBOX pentru că nu aveam răbdare să aștept la cozi și era un astfel de punct de livrare în drum.

Totul a fost foarte simplu, și dacă te uiți la materialul video vei înțelege ce vreau să spun:

Practic te duci, arăți codul QR de pe ecranul telefonului (email) la senzor și se deschide cutia dacă ai plătit comanda. Sau o plătești cu cardul pe loc, pentru că are și un card scanner (POS). Produsele din stocul propriu ajung a doua zi dimineață gata să fie ridicate.

Ce poate fi mai plăcut, eficient și rapid?

Echipa care a dezvoltat sistemul și-a atins scopul: au construit un sistem care te ajută să primești mai repede cumpărăturile fără alte probleme (când vine curierul, se returnează comanda dacă plec în weekend, etc.). Problema care rămâne în picioare este că nu vor putea toți clienții să ridice prin acest sistem (din diferite motive ce țin de produse, de client în sine sau alte lucruri).

Este foarte simplu și convenabil sistemul însă nu poate fi folosit decât în anumite condiții:

  1. Poți comanda doar produse care încap în cutiile respective. Sunt multe sloturi mici, altele mijlocii în care pot încăpea și produse de genul aspiratoarelor mai mic;
  2. Pot fi livrate produse vândute de eMAG, FashionDays, și mai nou și de la vendori din Marketplace eMAG;
  3. Livrare Gratuita sau 5 lei pentru produse sub 50 lei;
  4. Este disponibil doar în București, Ilfov, Iași, Timișoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacău, Ploiești, Pitești, Târgoviște, Craiova și Oradea momentan în special în benzinăriile OMV, sau alte puncte tranzitate de oameni, poți vedea Harta punctelor de livrare aici;
  5. Trebuie să alegi ridicarea produselor dintr-un punct de livrare și să cauți pe hartă sau în listă un EasyBOX care îți convine.

Ghidul oficial eMAG EasyBOX

Informații suplimentare despre condițiile de livrare EasyBOX.

Sunt curios cum ți se pare noul mod de livrare a comenzilor, și dacă l-ai folosit?

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro și scriu articole pe toate temele vizibile în meniu, iar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadget-uri care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter

26 Comentarii până acum. Spune-ți părerea.

  1. Sabrina 30/05/2020 at 07:48 - Reply

    Am comandat de pe Fashion days 3 produse = 1 singur colet. Am ales livrarea in easybox Chiscani. A doua zi am primit mesaj cu 3 AWB-uri, 3 pinuri. Asta inseamna ca voi plati taxa de 5 lei de 3 ori? La fel si taxa de manipulare? ??

    • Mîrzac Iulian 17/06/2020 at 17:40 -

      Bună Sabrina,nu ai primit și un mesaj sau o estimare de cost?

  2. Tomas 29/05/2020 at 11:23 - Reply

    E cam jalnic
    Am comandat un produs, cand sa il ridi surpriza doua colete in loc de unu. Unul al meu si unul care era adresa altcuiva.
    Am sunat si a venit bietul om la mine sa ii dau pachetul.
    Ideea este ok dar resursa umana lasa mult de dorit.

    • Mîrzac Iulian 29/05/2020 at 12:38 -

      Se pare ca eMAG are zeci de mesaje numai bune ca Feedback pentru îmbunatățirea serviciului.
      La început orice serviciu nou se va lovi de diferite piedici: de organizare, sistem, legalitate, etc. Feedbackul vostru pozitiv / negativ nu va face decât să ajute la perfecționarea lui.
      Eu de exemplu până acum am comandat cam de 10 ori prin Easybox și o singură problemă a fost aceea de întârziere a a unei livrări care venea oricum de la un comerciant Marketplace. Era și în luna Decembrie și întârzierea a fost acceptabilă (câteva zile: 2-3) ținând cont de „luna cadourilor”.

  3. Nicu 18/05/2020 at 14:46 - Reply

    Se pare ca am luat si eu teapa cu aceasta cutie minune. Primesc e-mail ca la ora 03.50am a fost ridicat coletul si incepand cu 07..am pot sa-l ridic din cutie dar in loc sa ajunga unde trebuie a ajuns in nu stiu ce depozit . Cred ca renunt la comanda si nu mai comand nici de pe emag. Am mai avut probleme cu ei si sincer m-am cam saturat de emag si partenerii lor.

  4. Mîrzac Iulian 01/05/2020 at 00:47 - Reply

    Vezi doar exceptiile. Si acelea sunt negative. Cel mai bine este fiecare sa testeze si sa experimenteze.
    Eu nu am avut nicio problema. Si trebuie fiecare client sa tina si cont ca poate fi si vina magazinului care vinde prin eMAG Marketplace. Recomand achizitiile facute de la eMAG nu de la alti furnizori.

  5. Ioan 27/04/2020 at 21:57 - Reply

    Am citit comentariile. Deja mi-e groaza.

  6. Florin 23/04/2020 at 15:59 - Reply

    Oribil … 2 experiente ..

    prima .. dupa 2 zile dupa ce am fost anuntat ca am coletul la ei in depozitul local inca nu a fost livrat.. a trebuit sa`l ridic personal de la sediul sameday ..

    a 2`a … nu se deschide cutia … si astept de jumate de ora sa intru in contact cu ei la telefon …

    Caut alte alternative ca Emag si Easybox iti da numai dureri de cap

  7. Cornea 19/02/2020 at 20:26 - Reply

    Nu e easybox , eventual hardbox. Imi trimit codul pin , deschid lockerul si e gol. Sun a doua zi dimineata la 8 cei din call center ma certau pe mine ca sigur nu stiu eu sa folosesc cutia lor. Desi am deschis de 2 ori si cutia nu avea nici o problema. Dupa cateva ore ma suna curierul “someday”😊 si ma informeaza ca nu a lasat coletul in cutie pt ca avea usa defecta. Complet fals. Apoi imi sugereaza el ca poate veni la domiciliu si sa mi- l arunce peste gard. Am refuzat pentru ca era platit si vroiam sa vad coletul. Am alergat cu masina dupa el ca sa il intalnesc si coletul avea ambalajul rupt partial. Tehnologia e buna daca o foloseste cine trebuie. In concluzie mai bine evita serviciile lor!

  8. Amad 14/02/2020 at 09:48 - Reply

    Comanda plasata duminica. Luni a plecat coletul. Azi este vineri si inca nu a ajuns in easybox. Sameday este … Someday.

  9. Mîrzac Iulian 24/12/2019 at 10:44 - Reply

    Vad ca sunt ceva cazuri cu tot felul de erori. Aceste probleme se vor rezolva in timp ce masura ce prind experienta cu ele. Cand dezvolti un astfel de sistem apoi il lansezi si national pot sa apara multe lucruri la care nu te-ai fi putut gandi de la inceput.
    Sper sa va ajunga coletele cat mai repede.

  10. Florin 22/12/2019 at 17:25 - Reply

    Easyboxul de pe Calea Ferentari din benzinarie de la Petrom este atat de bun ca nu poti sa scanezi codul QR si nu te lasa sa introduci tot pinul… am patit sa astept dupa un colet sa ajunga la 4 zile dupa ce curierul l-a luat, iar cand sa il ridic, aparent pinul meu era mai lung decat accepta sistemul easyboxului… o porcarie.
    Emag a cam dat fail cu easybox.

  11. Anca B 20/12/2019 at 12:17 - Reply

    easybox??
    o mare dezamagire…
    Am facut o comanda pe site pt 9 carti pe 17 decembrie 2019
    Mi sa dat termen de livrare incepand cu 17 decembrie. Cand am sunat la ei apaream cu termen pe data de 19 decembrie
    Suntem in data de 20 si nici acum nu au sosit .( easybox Corbeanca)
    Pacat , s-au dus la vale cei de la Emag

  12. Perdun 17/12/2019 at 15:51 - Reply

    Pe15 12 2019 ora 15 am pus comanda. Pe 17 12 2019 ora 10 am putut-o ridica. Bravo. E super serviciu.

  13. Bianca R 06/12/2019 at 11:50 - Reply

    Am comandat un produs pe 30 noiembrie, cu livrare la EasyBox Floreasca, a ajuns dupa aproape o saptamana pe 05 decembrie dupa amiaza, am fost astazi sa il ridic, am mai ridicat pana acum si stiam cum se procedeaza, am scanat codul QR si mi-a aparut o eroare la deschidere, am introdus codul manual, la fel eroare, dupa mai multe incercari am decis sa sun la numarul afisat. Am asteptat 20 de min ca sa imi raspunda cineva care m-a pus sa incerc din nou si am avut acelasi rezultat. Mi s-a spus ca voi fi anuntata cand pot reveni sa imi ridic coletul… Sunt total dezamagita de toata experienta si nu imi voi mai pierde timpul cu “easy box”.

  14. Lili 05/12/2019 at 20:08 - Reply

    A fost bine. Inițial a întârziat cam 1zi comanda.. Am urmărit curierul și scria mesaj cu probleme tehnice. Am sunat la emag. Mi-au spus că fac sesizare și a 2a zi am primit tel. în sertar. La Buzău chiar în benzinăria moll. Sunt sertare albe. Am plătit înainte prețul produsului de pe site, nimic în plus.

  15. Lili 05/12/2019 at 19:24 - Reply

    Este un sistem excelent. Azi 5dec 2019 l-am folosit pentru prima dată. Simplu, confortabil. Nu mai depinzi de curier, nu sunt costuri suplimentare. Este ca un bancomat. Se apasă comandă nouă. Și codul! 👍

  16. Ciprian 16/11/2019 at 19:45 - Reply

    Prima mea experienta a fost una neplăcuta. Sunt dezamagit.
    Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
    Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
    Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
    În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
    Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
    Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
    Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
    După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
    Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
    Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
    Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
    Dezamăgit.
    Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..

  17. Catalin 03/10/2019 at 01:01 - Reply

    Salut.
    Eu am folosit de 2 ori , o data am mers la omv de la udristei ca a fost cel mai aproape de mine si la 179 de lei comanda nu am platit transport . A doua oara am ales la 2 minute de mine la mega image apahida a pus cutii easybox . Practic am dat comanda seara , a ajuns in cutie pe la 2 fupsmiaza iar la ora 5 spre seara am iesit in slapi si mi-am ridicat coletul , super usor . Am scant codul , a aparut suma si produdul pe ecram , am pus cardul , pinul , si mi s-a deschis o cutie , am luat produsul si am plecat .

    • Mîrzac Iulian 03/10/2019 at 08:25 -

      Daa. Despre asta vorbesc. Simplitatea ridicării unei comenzi. Nu știu cât le-a redus aglomerația la Crangasi, sau la alte puncte de livrare însă cel puțin pentru o parte din comenzi Easy Boxul este ca venit “din ceruri”. Pentru că și pe ei îi scapă de mult stres pentru livrările mici cu ridicare de la sediu.

  18. darius 11/09/2019 at 18:44 - Reply

    salut! ai spus ca daca nu e platita comanda online se plateste acolo, unei persoane de acolo? sau cum…

    • Mîrzac Iulian 12/09/2019 at 11:12 -

      Salut, plătești aparatului cu cardul.

  19. TALANGESCU 16/08/2019 at 12:11 - Reply

    AM PLATIT 19 LEI LA UN PRODUS IN VAL DE 79 LEI

    • Mîrzac Iulian 05/09/2019 at 15:10 -

      Ce legatura are cu subiectul? :) Cand plasezi comanda iti arata si costul de livrare. Fiecare comerciant din eMAG Marketplace poate avea un cost de livrare diferit.

  20. Claudiu 08/03/2019 at 14:05 - Reply

    L-am folosit de câteva ori pe cel de pe Jiului. Super experiența! :)

    • Mîrzac Iulian 08/03/2019 at 14:25 -

      Sper să instaleze cât mai multe prin oraș și țară. Să le poată folosi cât mai mulți. 😁

Postează un comentariu: