Revista Biz impreuna cu Ipsos Research prezinta “Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani”. Asadar brandurile aflate pe primele locuri sunt: Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike si LG.
Metodologie: „Unlock Market Research a realizat 1.200 de interviuri telefonice. Studiul este reprezentativ urban la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei de peste 18 ani. In urma acestei faze s-a masurat performanta marcilor romanesti considerand o serie de indicatori in urma scorurilor obtinute de principalele marci pe urmatoarele dimensiuni: – performanta marcii, determinata de intensitatea preferintei consumatorilor pentru marca respectiva, prin alegeri multiple intre marci din aceeasi categorie. – implicarea emotionala, determinata prin masurarea gradului de asociere cu o serie de atribute derivate din faza calitativa. Aceste scoruri au fost mediate in functie de notorietatea marcii.”
Studiul a fost realizat in perioada septembrie – octombrie 2013.
Via Manafu.ro
Sursa Revista Biz