O nouă speranță ca titlurile de cancan să dispară din Facebook!

Publicat pe 26 aug. 2014 - 9:00 de Mîrzac Iulian

The Facebook logo is pictured at the Facebook headquarters in Menlo Park

Facebook lansează un upgrade pentru algoritmul de afiÈ™are a È™tirilor în News Feed care ar trebui să mai elimine dintre È™tirile care fac link baiting. Mai exact titlurile de genul: „Wow! Nu o să-È›i vină să crezi ce i s-a întâmplat după ce a pornit maÈ™ina!” sau „Vrei să vezi cel mai tare x lucru? Apasă aici.” Sunt genul de titluri care te fac să dai click È™i de foarte multe ori nu primeÈ™ti înapoi informaÈ›ia dorită. Este o cu totul altă informaÈ›ie ori săracă în informaÈ›ie.

Dacă ne amintim bine Google folosește un algoritm similar pentru afișarea rezultatelor în Google Search (deși mult mai complex decât al celor de la Facebook) care la bază funcționează la fel, adică atunci când cineva iese de pe link-ul care intrat fără să mai navigheze prin acel site acesta nu este un indicator bun pentru Google.

Bănuiesc că în România nu va acționa algoritmul sau nu va fi la fel de eficient însă este un început pentru lupta împotriva știrilor de tip spam din News Feed.

Echipa de research condusă de Khalid El-Arini a declarat că utilizatorul dă click pe o astfel de știre și până la urmă se întoarce pe Facebook. Lucrul acesta nu numai că afectează Facebook, dar și publicația respectivă. Citind declarația domnului de la Facebook chiar mă întreb dacă algoritmul va funcționa și la noi. Se pare că schimbările vor veni pe parcursul următoarelor săptămâni treptat.

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro și scriu articole pe toate temele disponibile pe website, dar cel mai mult îmi place să fac review-uri la noi gadget-uri disponibile pe piață. Facebook | Twitter

Postează un comentariu: