Bogdan Padiu este CEO la TeamNet companie romaneasca care a reusit sa obtina o cifra de afaceri de 1.2 milioane de euro in 2006 la cinci ani de la infiintare si in 2010 o cifra de afaceri de 21 de milioane de euro. Astazi impreuna cu Calin Butunoi – General Manager si Cezar Stalea – Technical Lead au lansat primul serviciu de cloud computing creat special pentru imbunatatirea eficientei afacerilor autohtone.
Optand pentru serviciile Ymens veti putea accesa oricand, oriunde aveti acces la Internet de pe un PC, Laptop, Tableta sau Smartphone diferitele functionalitati adaptate nevoilor unui IMM. Daca veti privi videoclipul de mai jos veti putea vedea pe scurt cum in platforma veti putea accesa documente, veti putea comunica usor cu angajatii sau clientii, veti sti cand expira contracte, este ca si un ERP doar ca informatiile voastre vor fi stocate redundant pe mai multe medii de stocare.
Ymens ar putea elimina nevoia de licente software scumpe, costurile legate de inchirierea de servere ori intretinerea si managementul celor pe care le aveti deja, eliminarea de noi achizitii, consultanta, traininguri.
Călin Butunoi, Division Manager Ymens: „Avem singura platformă cloud computing creată în România, adaptată la mediul de afaceri local, care permite oricărui business mai multă flexibilitate, costuri reduse şi acces la soluţii care până recent erau caracteristice doar corporaţiilor. Totul, printr-o platformă extrem de uşor de utilizat, intuitivă şi un mediu de lucru în sfârşit accesibil. E un fapt demonstrat că soluţiile cloud eficientizează costurile, cresc performanţele şi randamentul angajaţilor, asigurând, în acelaşi timp, confidenţialitatea şi securitatea datelor.”
Soluţiile pot fi folosite separat sau achiziţionate ca pachete de servicii, la preţuri accesibile.
Parte a grupului TeamNet, Ymens beneficiaza de suportul, experienta unei companii specializate in dezvoltarea si implementarea aplicatiilor software bazate pe tehnologii de ultima generatie, care sa corespunda nevoilor clientilor.
Bogdan Padiu, CEO TeamNet: „Odată cu dezvoltarea brandului Ymens, platforma noastră de cloud face un pas important înainte și ne asumăm un rol de pionierat în privința comunicării și familiarizării mediului de business românesc cu soluțiile de tip cloud computing. Totodată, ne diferențiem prin stabilirea unei forțe consistente de consultanți de vânzări, capabili să prezinte în detaliu posibilitatea personalizării și adaptării serviciilor cloud la nevoile fiecărui business în parte”.
La sesiunea de intrebari si raspunsuri s-a mentionat ca:
- serviciul va costa 3-15 EUR/utilizator in functie de serviciul la care se apeleaza. 10GB disponibil pentru abonamentul de 3EUR.
- se poate alege ca informatiile din sistemul de cloud computing sa fie tinute pe un server propriu
- Interfata grafica Ymens foloseste tehnologia Silverlight, in timp ce pentru telefoanele mobile s-a optat la utilizarea HTML
- Pentru ca modul de lucru si specificul firmei difera de la una la alta dezvoltatorul ofera posibilitatea customizarii interfetei si alegerea modulelor necesare
- contra unei sume se poate opta pentru transferul documentelor din firma in sistemul Ymens.ro. Compania vine in sediul clientului si se ocupa de tot ce este nevoie pentru tranzitia catre sistemul de cloud Ymens.ro
Din prezentare pare o solutie extraordinara insa doar cand firmele vor fi puse fata in fata cu solutia atunci vom sti cat de mult poate ajuta o firma. Tinand cont de experienta TeamNet si de aplicatiile create in trecut s-ar putea sa aiba un succes „Ymens” acest serviciu.
Ymens.ro