Am bifat o noua intalnire 2Parale, de aceasta data cu tematica „Aportul SEO in afiliere”. Sala a fost mai plina ca deobicei, ocupandu-se 80-90% din scaune, asta arata importanta subiectului in marketingul afiliat.
Intalnirea a inceput cu o scurta prezentare a lui Cristian Ignat, care ne-a prezentat performantele afiliatilor din 2Parale pentru luna Martie, si de la care am aflat ca IT-ul si Fashion-ul sunt in crestere si ca s-au inregistrat vaznari cu 21,8% mai mari decat in luna februarie. Pe langa performantele economice au fost prezentati si 9 advertizeri noi care au intrat in 2Parale din diferite nise, printre care poate cel mai important este Groupon.
Dupa asta a venit randul lui Gabriel Curcudel, care ne-a oferit grafice/statistici realizate in primul rand pentru .com despre procentul de trafic trimis de catre afiliati catre magazinele online. La categoria cuvinte cheie long tail, afiliatii trimit cea mai mare parte din trafic magazinelor online. De multe ori realizam ca in topul rezultatelor unor cautari pe Google gasim comparatoare de preturi (Price.ro, Compari.ro, etc.), sau articolele pe bloguri (review-uri/teste) in loc sa gasim pagina de produs al magazinului online. Problema de baza a magazinelor online este continutul duplicate. Din lipsa timpului pentru introducerea unei descrieri fiecarui produs sau pentru ca pur si simplu se introduce descrierea automat de la furnizor sau producator, multe magazine online apar pe cateva pozitii mai jos fata de bloguri sau comparatoare de preturi care dupa cum ziceam ofera continut mai bun si ofera mai multa atentie si SEO.
Bogdan Aron ne-a socat cu statistica inregistrata de Trafic.ro legata de Internetul romanesc. In cei 10 ani de la pornirea proiectului Trafic.ro, s-au inregistrat 180 de miliarde de afisari pe site-urile contorizate, pe Facebook acest numar de afisari se realizeaza doar intr-o saptamana.
Un comentariu
Pingback: Aportul SEO in afiliere | 2Parale Blog - Marketing Afiliat