LG a cunoscut o creștere mare a profitului din televizoare smart în anul 2014. În România LG se află alături de Samsung pe primele două locuri la numărul total de unități vândute din această categorie de produse (și eu am luat un televizor LG acum câteva luni și este extraordinar). LG Electronics a prezentat la Seul noua gamă de televizoare din 2015, alături de strategia pe care o vor aborda, denumită: Dual Premium, destinată să pună accent pe piața de televizoare premium. LG își dorește prin aceasta să devină lider global pe piața de televizoare premium introducând noi televizoare cu tehnologie OLED în timp ce se urmărește extinderea acestui segment către noile produse Premium UHD.
“Ne bucurăm că avem ocazia de a introduce o gamă completă de produse TV distincte care oferă o calitate a imaginii uimitoare, care va demonstra conceptul de premium,” a declarat Brian Kwon, președinte și CEO al LG Electronics Home Entertainment Company. “Televizoarele OLED și PRIME UHD vor demonstra încă o dată că brand-ul LG este sinonim cu calitatea imaginii. Cu ajutorul acestor soluții inegalabile de home entertainment, LG se plasează într-o poziție favorabilă, de lider pe piața TV premium.”
LG a prezentat o gamă de noi televizoare OLED, inclusiv modele de 55, 65 și 77 de inci cu ecrane curbate și plate. Compania a introdus și un nou concept, ABCD, care va integra principalele beneficii ale tehnologiei OLED LG:
- Angle (A): Cu ajutorul televizoarelor LG OLED, chiar și spectatorii care nu stau în centru se vor bucura de o calitate excepțională a imaginii.
- Black (B) și Color (C): Gama OLED integrează mai multe funcții avansate ale ecranului, printre care tehnologia proprie LG, WRGB OLED. Aceasta oferă imagini cu nuanțe perfecte de negru, culori vii și raport de contrast infinit.
- Design (D): Filozofia de design Art Slim a LG se concentrează asupra realizării celui mai subțire televizor posibil, păstrând, în același timp, un aspect simplu și curat.
Ce rezultă din acest concept puteți vedea în imaginile din articol. Produse pe care acum 15-20 de ani nici nu ne trecea prin gând să apară. Anul acesta LG a câștigat la CES Las Vegas 2015 premiul: „Cel mai bun produs de la CES” pentru categoria de produse TV. Se așteaptă vânzări mai mari pe acest segment și datorită conținutului video înregistrat la calitate din ce în ce mai bună, a transmisiunilor TV care vor trece la standarde de calitate mai bună, dar și datorita serviciilor online cum deocamdată este YouTube în România poate va veni și Netflix în țară care oferă conținut video la rezoluție 4K. LG va crește numărul de modele OLED de la 5 la 10 în acest an.
Extras din comunicat:
Televizoarele PRIME UHD dispun de funcții precum tehnologia ColorPrime, ULTRA Luminance, panou 4K In-Plane Switching (IPS) și Prime Mastering Engine, care oferă o experiență cu adevărat premium. Televizoarele LG PRIME UHD, superioare televizoarelor ULTRA HD, Tehnologia LG ColorPrime mărește gama de culori care poate fi afișată pe ecran prin utilizarea diferitelor culori LED fosfor, permițând o profunzime și un realism ale imaginii sporite. Tehnologia ULTRA Luminance analizează în permanență cele mai luminoase și cele mai întunecate părți ale conținutului afișat pentru a îmbunătăți constant luminozitatea și rezoluția. Panoul LG 4K IPS cu care este echipat permite televizorului să afișeze imagini detaliate din cele mai largi unghiuri de vizualizare. Mai mult, Prime Mastering Engine optimizează preferințele televizorului pentru a spori simțitor calitatea imaginii.
În plus, televizoarele LG PRIME UHD dispun de un ecran UltraSlim Design splendid, de 8,5 mm grosime, în condițiile în care ecrane similare din partea competitorilor au între 40 și 50 mm grosime. Standul Auditorium, integrat în televizor, se potrivește cu finisajele metalice de pe marginile televizorului. De asemenea, standul scoate în evidență sistemul audio de calitate calibrat de către Harman/Kardon, funcționând ca un reflector de sunet.
LG Electronics va lansa întreaga gamă de televizoare premium în toată lumea la sfârșitul lunii Martie.