2Parale a realizat un studiu desfasurat in perioada 29 martie 2013 – 28 aprilie 2013, iar astazi au fost publicate rezultatele in doua infografice care ne arata rapid starea in care se afla afilierea in 2Parale. 24% dintre afiliati se afla in Bucuresti probabil si din cauza ca aici erau workshop-urile cu Advertiseri si Afiliati desfasurate la Bucharest Hubb, tin minte ca de fiecare data afiliatii din provincie cereau filmari de la eveniment.
Afiliatii chestionati au fost 851 la numar dintr-un total de 25.704 – un esantion respectabil zic eu.
Ce categorii de produse se promoveaza cel mai mult in 2Parale: Fashion 54%, Electronice 52%, IT&C 48%, Carti 39% si Cosmetice 39%. Evident ca primeaza comisionul oferit de Advertiser la alegerea campaniilor pe care le desfasoara Afiliatii, pe locul doi ca importanta aflandu-se reputatia Advertiser-ului si pe locul trei uneltele de promovare disponibile pentru campania unui Advertiser.
Foarte interesant este faptul ca cea mai utilizata metoda de promovare a produselor din reteaua de afiliere este prin retelele de socializare (61%), dar daca corelam cu procentul cel mai mare de venituri de sub 100 lei castigate lunar (64%), inseamna ca sunt si multi afiliati care folosesc sistemul de afiliere la scara mica, pentru recomandari personale, in contul propriu de Facebook, etc.
Pe locul doi si trei cele mai utilizate metode de promovare a linkurilor de catre Afiliati se afla optimizarea prin motoarele de cautare cu 40% si Pay Per Click cu 27%.
Ca Bonus 2Parale au oferit si un infografic care ne arata clar ce au raspuns afiliatii la intrebarea de ce au renuntat la anumiti Avertiseri si in cate campanii este activ.