Quartz Matrix lansează Norsit.ro: locul unde găsești servicii complete de cloud computing

Publicat pe 7 Oct 2015 - 10:11 de Mîrzac Iulian

Norsit

Norsit.ro este un nou site lansat de Quartz Matrix care înglobează toate serviciile de cloud computing pe care compania le oferă prin propriul data center. Prin intermediul noului site companiile pot accesa facil aplicații software de productivitate în cloud dezvoltate și adaptate la nevoile companiilor românești, servicii de infrastructură administrată și dezvoltare web.

Practic dacă veți deschide o firmă sau deja aveți una cel mai probabil veți folosi calculatorul, iar pentru o bună parte din serviciile necesare: servere, hosting, SaaS, veți putea apela la serviciile Norsit pe bază de abonament lunar. Avantajul principal al serviciilor Cloud este că veți putea accesa informații, documente, comunica cu angajații și multe altele de oriunde există o conexiune la Internet.

Dezvoltarea serviciilor în cloud din propriul data center sub brandul Norsit are la bază evoluția firească a companiei Quartz Matrix, consacrată pe piața din România ca furnizor de tehnologie IT pentru companii de peste 20 de ani. Având un department dedicat proiectării și dezvoltării de aplicații software cu un grad ridicat de personalizare la nevoile specifice fiecărei afaceri, precum și resursele de a dezvolta propriul data center, a mai fost doar un pas către oferirea de servicii în cloud.” Mihai Suchar – Director general Quartz Matrix

Aplicații software de productivitate în cloud

Prin cloud-ul Norsit, Quartz Matrix pune la dispoziția clienților un portofoliu solid de aplicații software concepute și dezvoltate pe baza cerințelor specifice de eficientizare și optimizare a activităților din cadrul companiilor și de creștere a productivității: platformă e-learning și training la distanță, managementul activității de vânzare,  managementul documentelor, optimizarea proceselor de livrare și recepție marfă, inventariere și urmărire stocuri pe baza codurilor de bare, contorizarea fluxului de persoane, securitatea datelor – antivirus și spam firewall.

Astfel de servicii elimină necesarul de investiții în infrastructură hardware și software. Deci poate fi soluția perfectă pentru a porni un business sau a-l extinde.

Compania Quartz Matrix oferă astfel din propriul data center aplicații pentru afaceri, combinate cu o gamă variată de servicii: consultanță, personalizarea aplicațiilor, training, administrare, mentenanță și suport tehnic 24/7.

Echipă tehnică de suport 24/7

Întreg portofoliu de aplicații și servicii Norsit este susținut de echipa de specialiști IT care oferă suport 24/7 pentru livrarea și utilizarea serviciilor în condiții optime și adaptate nevoilor fiecărui client. Capabilitățile și profesionalismul echipei de suport sunt confirmate de certificările obținute pentru:  Microsoft, VMware, Bitdefender, Veeam, Barracuda.

Vedeți mai jos cum se prezintă data center-ul

Acces fără limite la serviciile Norsit – Data center-ul Norsit asigură în proporție de 100% cerințele legate de tehnologia informațiilor și comunicații, legături de voce și video, aplicatii de tip office, baze de date, e-mail, server web, aplicații software.

Datele tale sunt în siguranță – Soluția de securitate implementată și creată special pentru centrele de date protejează datele găzduite contra pericolelor la care pot fi supuse.

OpenDMS

Am primit acces odată cu lansarea site-ului Norsit și la un cont demonstrativ pentru OpenDMS, una din aplicațiile SaaS disponibile pe site. OpenDMS vine de la Open Document Management System și dacă nu v-ați dat seama din nume, cu ajutorul aplicației veți putea stoca online documentele firmei și veți putea să oferiți acces facil angajaților la documente pentru orice departament este nevoie.

Puteți seta niveluri diferite de acces pe foldere pentru a nu oferi acces la întreg contul tuturor angajaților. Există un flux de încărcare, apoi alți utilizatori vor trebui să revizuiască documentele pentru a fi aprobate, dacă este nevoie.

OpenDMS Folder

Caracteristicile aplicației

  • interfața de utilizator este disponibilă în 23 de limbi (inclusiv română)
  • puteți bloca documente care nu se încadrează standardelor firmei
  • puteți aloca spațiul în funcție de necesitățile angajaților
  • puteți genera rapoarte sub formă de grafice despre documentele încărcate

Pentru accesul unui utilizator și un spațiu pe hard-disk de 2GB se plătește o sumă de 13.5 lei / lună, o sumă mică ținând cont că pe 2GB spațiu încap multe documente care conțin informație de tip text. Costă cât un toc de hârtie ieftină.

Mi-a plăcut modul simplu în care poate fi utilizat serviciul. Pentru angajat va fi foarte ușor să utilizeze OpenDMS pentru că nu prea va avea funcții noi de învățat. Vei naviga printr-o structură a folderelor așa cum o faci și în Windows. Trebuie să ai o minimă experiență cu interfețe grafice doar. Mi s-a părut destul de intuitivă chiar și pentru utilizatorii care nu prea au lucrat cu calculatorul.

Odată găsit documentul pe care-l cauți vor apărea în partea de sus mai multe butoane cu funcții diferite. Poți vizualiza documentele online dacă nu vrei să le descarci fără să știi că ai găsit sigur informația dorită.

Workflow - OpenDMS

Aplicația nu este pur și simplu una de stocare de documente ci va ajuta echipa la realizarea de fluxuri (workflow). Spre exemplu la echipa de vânzare se face o ofertă, apoi trebuie revizuita și acceptată, apoi pleacă către client. Mai departe se trece în faza de contract unde veți putea trimite modificări pe contracte dacă sunt necesare și așa mai departe. Asta este partea cea mai interesantă: Generatorul workflow-ului are și o parte vizuală care poate fi editată în așa fel încât să-ți fie mai ușor să gândești un workflow complex (imaginea de sus).

OpenDMS - Responsive

Interfața grafică este intuitivă și pentru că este asemănătoare cu alte aplicații Windows, păstrează un aer familiar. Dacă este accesată de pe un dispozitiv mobil, interfața grafică se redimensionează pe rezoluția noului ecran de pe care se accesează contul.

Prețul bun și interfața simplificată par a fi principalele atuuri ale acestui serviciu.

Administrator - OpenDMS

Priviți și interfața administratorului conturilor angajaților. Trebuie să vă placă nenumăratele funcții: backup date, manager de grupuri, grafice. Mi se pare că este o soluție care acoperă multe funcționalități necesare oricărei companii.

Primii 100 de clienti din luna Octombrie beneficiaza de 15% reducere la orice serviciu cloud pe Norsit.ro.

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro, scriu articole pe toate temele propuse pe site, dar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadgeturi care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter | +Mîrzac Iulian | Blog

Posteaza un comentariu: