Este cunoscut deja ca Microsoft nu a avut vanzari prea bune la tableta Surface RT, si nu stiu daca ar trebui sa mire cineva avand in vedere ca pretul de pornire a fost la inceput 499 $. In iulie 2013 Microsoft a raportat pierderi de 900 milioane $ asa ca decizia lor de a mai scoate din afacerea cu tabletele Surface a fost sa reduce pretul la 350$ in toata lumea (-30%).
Acum Microsoft s-a gandit sa compare intr-o reclama video Surface RT cu iPad Mini ca nu e asa: Surface RT este mai ieftin si mai bun. Asta nu arata decat disperare din partea companiei care ar fi trebuit in primul rand sa intre in joc mai devreme dar sa ofere si preturi mai competitive si o experienta de utilizare mai usoara, pentru ca sunt sigur ca-mi veti da dreptate cand voi spune ca sistemul de operare Windows fie el si Windows RT nu este facut pentru ecrane mici cu touch, ai nevoie de interfete grafice simplificate si butoane mari.
Daca Microsoft se lauda ca poti juca Halo si ai disponibila o aplicatie Microsoft Office pe tableta iar pretul e usor mai scazut, iPad Mini e putin mai scump, dar poate scoata o autonomie de peste 10h continuu cu WiFi pornit, iar aplicatiile sunt construite perfect pentru tableta, iar experienta de utilizare nu cred ca se poate compara cu cea de pe Surface RT.
2 comentarii
Cred ca reclamele pregatesc terenul pentru noua generatie Surface care a fost deja confirmata de Nvidia. Probabil Microsoft va lansa noi modele Surface Pro si RT inainte de sarbatorile de iarna.
Clar vor lansa o noua generatie, dar este o abordare disperata, care eu personal nu cred ca va fructifica.