Loialitatea utilizatorilor față de iOS este mai mare decît pentru Android!

Publicat pe 29 Jun 2012 - 15:41 de Boboc Gheorghe

Experții din Localytics susțin că majoritatea dezvoltatorilor de aplicații mobile nu mai atrag atenția la numărul de download-uri ale aplicațiilor proprii, ca mai înainte, dar pun accept pe achizițiile interne ale aplicații, lucrînd la creare unu brand propriu și să stîrnească interesul pentru viitoarele produse. Din acest punct de vedere, utilizatorii iOS sunt mult mai valoroși decît cei Android.

Diferențele dintre cele două platforme se simt destul de bine: doar 23% din utilizatorii Android pot să acceseze o aplicație de mai mult de 10 ori. Pe iOS această cifră constă din 35%. Primele 10 ori utilizatorii folosesc aplicația înfocat, însă începînd cu a 11 deschidere, cresc șansele că acel utilizator nu o va mai folosi la fel de regulat.

Localytics iOS Android

 

Analiștii au prelucrat datele de la peste 300 milioane de aplicații de pe cele mai populare platforme mobile. Aceștia au constatat că în luna martie a anului trecut doar 26% din aplicațiile descărcate au fost folosite măcar o dată. De asemenea, afirmă că piața aplicațiilor se îndreaptă spre zone free, adică aplicația e gratuită, dar cu ea poți face plăți. În aceste condiții dezvoltatorii trebuie sa facă așa încît utilizatorului să-i placă aplicația și să o folosească regular. Statisticile au arătat că utilizatorii deschid aplicațiile cu noutăți mai des, decît site-urile de același gen.

O altă companie, arată faptul că 94% din utilizatorii iPhone răspund că următorul lor telefon va fi la fel un iPhone, pe cînd doar 40% din cei care folosesc Android declară că următorul lor telefon va rula Android.

Despre Autor

Un puști pasionat de IT, de web design și de tot ceea ce se întîmplă nou în lumea IT. Un mare fan Apple, și al lui Steve Jobs! Stay hungry, stay Foolish! Facebook | Twitter | +Boboc Gicu

Posteaza un comentariu: