Future of Media – tendinte in media, mobile si advertising

Publicat pe 9 Nov 2013 - 17:40 de Mîrzac Iulian

Future of Media

Se pregateste un nou eveniment marca Evensys, iar de data asta se va discuta despre viitorul consumului de media. Lumea digitala se schimba rapid este poate cea mai activa industrie din lumea intreaga, unde apar noi tipuri de locuri de munca in fiecare an, unde comunicarea se poate realiza prin noi canale de la un an la altul. La Future of Media veti afla care sunt ultimele tendinte si oportunitati de care veti putea profita in media, mobile si advertising.

Evenimentul se desfasoara pe 5 Decembrie 2013 la Hotel JW Marriott Bucharest Grand Hotel si este organizat de Evensys in parteneriat cu Nokia si Microsoft. Pentru agentiile digitale, de PR, de advertising, evenimentul va oferi informatii pretioase pe care le vor putea utiliza cu succes in strategiile campaniilor viitoare.

In cadrul aceluiasi eveniment va avea loc si conferinta Future of Mobile in care se vor aborda teme precum: Mobile Payment, Mobile Content and Application, Mobile Commerce, Mobile & Social Networking, Location Based Services.

Se va mai discuta si despre avantajele si dezavantajele pe care noile platforme media si noile abordari de marketing le au: Second Screen, On Demand TV, Social TV, Smart TV sau Real Time Marketing.

Programul evenimentului il puteti gasi aici.

Pentru inscrieri completati formularul aici si alegeti-va tipul de invitatie. Taxa pentru toata ziua este de 45 Euro + TVA pentru companii.

Daca vreti sa fiti la curent cu evenimentul urmariti pagina de Internet a evenimentului sau pagina de Facebook.

[box color=”white” icon=”information”]

STATISTICI NOI DESPRE CONSUMUL DE MEDIA

21% dintre utlizatorii Facebook isi acceseaza lunar contul exclusiv de pe dispozitivile mobile. Sursa: http://bit.ly/18uHSji

80% dintre copiii din UK sub 18 ani folosesc o tableta cel putin o data pe saptamana si 41% zilnic. Sursa: Office of Communication http://bit.ly/1fj1NXM

1/3 familii din UK comunica prin intermediul Internetului in timp ce sunt acasa (ca o alternativa a discutiilor face-to-face). Sursa: Microsoft Adversing http://bit.ly/17achsk

65 % din timpul petrecut pe retele sociale se desfasoara in mediul mobil. Sursa: Statista http://on.mash.to/1a34o2o

38% dintre copii sub doi ani au folosit dispozitive mobile pentru jocuri, pentru a urmari clipuri video si alte activitati similare. Sursa: Common Sense Media: http://on.mash.to/1astkTt

30% dintre americani se informeaza de pe Facebook. Sursa: Pew Research http://on.mash.to/1a9BcwI

53% este penetrarea Internetului la nivel national si 63% la nivel urban in randul persoanelor cu varsta de peste 15 ani, in luna aprilie. Sursa: GFK http://bit.ly/1dHLaVG

86% dintre romanii din mediul urban care utilizeaza Internetul au facut si cumparaturi online, insa peste 70% platesc in numerar cand le soseste produsul. Sursa: MEDNET Marketing http://bit.ly/1bwpc5b

[/box]

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro, scriu articole pe toate temele propuse pe site, dar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadgeturi care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter | +Mîrzac Iulian | Blog

Posteaza un comentariu: