Canon Powershot D10 – Review

Publicat pe 9 Nov 2010 - 20:02 de Mîrzac Iulian

Canon Powershot D10 este o camera cu un design atractiv in comparatie cu alte camere rugged si este prima camera compacta de la Canon rezistenta la apa. Canon oferea pentru compacte inainte doar carcase pentru utilizarea sub apa. Carcasa este foarte bine izolata si forma si designul sau te trimite cu gandul la un submersibil. Chiar si obiectivul arata ca un hublou. Dimensiunile ei nu depasesc exagerat dimensiunile unei compacte obisnuite, insa greutatea se va simti mai mult atunci cand veti trece de la un alt aparat foto compact la acesta.

Camera face fotografii decente pentru o compacta chiar si la lumina slaba pozele avand un noise destul de scazut, iar pozele subacvatice sunt superbe. Mi-a placut foarte mult ca se deschide instant camera, poti face imediat o poza. Foarte buna daca nu vreti sa ratati un moment important. Un alt plus este focalizarea manuala foarte utila atunci cand faci fotografii macro.

Specificatii:

• 12.1 megapixeli
  • 5-105mm cu 3.0x zoom optic si stabilizator optic de imagine
  • rezistenta la apa pana la o adancime de 10m
  • rezistenta la praf/nisip si socuri (scapata din mana 1-1,5m)
  • filmeaza VGA in format .mov compresie H.264
  • bateria face pana la 220 fotografii ( dupa testele CIPA)

Pe langa toate acestea la Canon Powershot D10 nu mi-a placut faptul ca filmeaza doar la o rezolutie de 640 pixeli, in ziua de astazi compactele cu filmare HD fiind foarte populare mai ales ca poate filma sub apa. Iar zoom-ul din timpul filmarii este doar digital. Canon D10 are meniul putin cam imbarligat cu greu am reusit sa gasesc optiunea de focalizare manuala insa odata invatat meniul .

Concluzia

Canon Powershot D10 este o camera buna si pe munte si la mare daca nu este utilizata in conditii prea extreme (sub –10 grade C, sau aruncata de pe munte :) ) si in general o compacta cu performante fotografice bune.

Se gaseste la:

evoMAG

Imagini

[nggallery id=36]

Test la “Water Park” Otopeni

Despre Autor

Sunt inițiatorul proiectului ITnewz.ro, scriu articole pe toate temele propuse pe site, dar cele mai importante sunt Review-urile la noile gadgeturi care ajung pe piața din Romania. Facebook | Twitter | +Mîrzac Iulian | Blog